    From: "Piotr" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Sun, 17 Jul 2011 09:19:22 +0200

    > Tak - w kodeksach obowiązujących w 1983 jak i w 2011 pobocze nie jest
    > pasem przeznaczonym do ruchu. Za dużo cholesterolu ;)

    To po co jest? Linia oddzielająca nie stanowi bariery rodem z gwiezdnych
    wojen, pola siłowego tam nie ma, można ją najechać, przekroczyć itd. Jeśli
    nic nie stoi na przeszkodzie można ustąpić drogi. To się nazywa uprzejmość.
    Tego teraz na kursach nie uczą. Co widać, słychać, czytać i czuć.

    > Delikatnie rozszerzając Twoją interpretację przepisów:
    > Jak nie ma pobocza, to należy zawsze takiemu księciuniowui ustąpić i
    > zjechać na drzewo, chodnik czy do rowu - a najlepiej w ogóle motłoch
    > powinien jechać rowem, bo jedzie jEGO wIEJEBNOŚĆ pANISKO.

    jEGO wIEJEBNOŚĆ pANISKO to chyba o sobie piszesz... Chcesz zjechać do rowu
    czy w drzewo? Proszę bardzo, jednego matołka mniej...