    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Sun, 17 Jul 2011 10:59:32 +0200

    W dniu 17.07.2011 09:10, Piotr pisze:
    > Jak mam zajęty to nie wyprzedzam i tak. Jak jest wolny to podejmuję
    > decyzję i w zależności od warunków wyprzedzam albo nie. A od
    > wyprzedzanego wymagam aby mi ten manewr ułatwił, bo tak stanowi kodeks
    > na który tu się wszyscy mądrale powołują.
    >
    > POCZYTAJCIE SOBIE TEN KODEKS KTÓREGO NIEZNAJOMOŚĆ MI ZARZUCANIE DEBILE!
    > WYPRZEDZANY POJAZD MA UŁATWIĆ WYPRZEDZANIE DO ZATRZYMANIA WŁĄCZNIE!

    Proszę, specjalnie dla Ciebie cytat:

    6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania
    i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. Kierujący pojazdem
    *wolnobieżnym, ciągnikiem rolniczym lub pojazdem bez silnika* jest
    obowiązany zjechać jak najbardziej na prawo i - w razie potrzeby -
    zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania.

    Czy każdy, który jedzie od Ciebie wolniej, to pojazd wolnobieżny?
    Przestań się już kompromitować.

    > Więc spodziewam się że jeden z drugim cwel przynajmniej zjedzie prawymi
    > kołami do prawej ciągłej linii, lub nawet lekko ją przekroczy. Tyle!

    Jak będziesz Strażnikiem Teksasu, to na swoim ranczo możesz tego się
    spodziewać. Na drogach publicznych obowiązuje kodeks drogowy, którego
    nie znasz.

    > Jakoś na kierunku wschodnim, W-wa Terespol taki obyczaj obowiązuje,
    > nawet TIRy potrafią dać miejsce.

    Nie mają takiego obowiązku. Co więcej, potencjalnie narażają innych
    uczestników ruchu na niebezpieczeństwo, bo po poboczu - pisząc Twoim
    językiem - się nie zapier..la 70 km/h, pobocze służy do innych celów.

    > Kurwa matołku, na jakiego trzeciego? wiesz co to jest wyprzedzanie na
    > trzeciego?

    Wiem, niejednokrotnie musiałem uciekać na pobocze, jak jakiś kozak z
    przeciwka stwierdzał to, co Ty: że inni muszą na pobocze, bo on MUSI
    wyprzedzić teraz.

    > Spytaj może taty, albo wujka jakiego... A najlepiej zrób
    > prawko jak dorośniesz, czyli nigdy...

    O, nerwy puszczają, kończą się argumenty, zaczynasz jazdę ad personam i
    kurwowanie. EOT.

    Marek