  • Data: 2011-07-17 14:24:18
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-17 09:01, Piotr pisze:

    > Bo wyprzedza się z prawej czy z lewej strony?

    Aha... Czyli Ty przepisów łamać nie będziesz bo się boisz mandatu czy
    czegoś tam, ale za to inni mają uciekać z jezdni, bo masz ochotę wyprzedzać?

    > A widziałeś wogóle jezdnię
    > z szerokim poboczem? Bo chyba wogóle nie siedziełeś w samochodzie...

    Tak naprawdę to mnie problemy takich nieszczęśników nie potrafiących
    wyprzedzać jakoś nie wzruszają.
    Jak widzę takiego gościa jak Ty, co się wlecze za czymś, czai i nie
    potrafi wyprzedzić, to po prostu wrzucam lewy kierunek, gaz i jadę -
    wyprzedzam jednego i drugiego i jakoś nigdy nie sprawia mi to problemów.

    Ale to po prostu kwestia umiejętności - może masz złą orientację
    przestrzenną, może nie umiesz zmieniać biegów, może źle obserwujesz
    drogę? Może porywasz się na wyprzedzanie samochodem którego osiągi nie
    pozwalają tego zrobić?
    Znam sporo kierowców którzy mają dokładnie tak samo jak Ty - napotykają
    ogromną ilość innych, źle jadących kierowców przez których nie mogą
    wyprzedzać.
    Ale jak to starożytni filozofowie radzili - przyczyn niepowodzeń szukaj
    w sobie.

    > J/w weź się kiedyś przejedź samochodem, możesz z kimś dorosłym nawet...

    No niestety ale tkwisz w błędzie. Nie znasz nawet podstawowych pojęć.
    Pobocze nie jest częścią jezdni, dokładnie tak samo jak nie jest nią
    chodnik.
    Odśwież sobie może wiadomości z zakresu przepisów, bo widać że od tego
    83 sporo Ci się pozapominało i braki należy uzupełnić.