    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Tue, 19 Jul 2011 12:49:48 +0200

    Hello Tengu,

    Tuesday, July 19, 2011, 11:55:32 AM, you wrote:

    > OK - nie twierdzę, że się nie da i że ludzie tak nie robią. Ja obserwuję
    > jednak, że dla zwiększenia marginesu bezpieczeństwa, ludzie z reguły
    > wolą "zahaczyć" o pobocze niż na upartego trzymać się granic pasa ruchu.
    > A gdy samochód wyprzedzany nie zrobi miejsca, to tym bardziej trzeba
    > zjechać bo już się robi ciasno.

    Nie tak. Przede wszystkim źle liczysz szerokość samochodu. Zmierz
    sobie ile miejsca masz od zewnętrznej krawędzi prawej opony
    (zakładamy, że nawet na linię nie wjeżdżasz) do najbardziej (lusterko
    się nie liczy) wysuniętego miejsca karoserii po lewej stronie.
    Zdziwisz się jak mało trzeba się wysunąć na przeciwny pas drugim
    samochodem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl