    From: Kazimierz Uromski <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomy na drogach.
    Date: Wed, 08 Aug 2012 11:58:24 +0200

    W dniu 2012-08-08 11:30, J.F. pisze:

    > bo to taka moda. Winni pijacy, zlomy ... i narod to chwyta.
    > Inna sprawa ze hamulce to nie wiesz czy sprawne.

    trasie powinien co chwila stać jakiś zepsuty samochodu. Nie powiem czasami to się
    zdarzało ale raczej to były wyjątki a nie reguła.

    > No wiesz - zlom stoi przy drodze moze dwie godziny, a potem w warsztacie 2
    > tygodnie, wiec nie widzisz :-)
    >
    > A kolejna sprawa - jade sobie swoja 20-letnia sierra do zakopanego, korek
    > na zakopiance, ale zlomowi to nie przeszkadza. A na poboczu pare nowszych
    > aut z podniesiona maska.

    Bo złoma możesz odpalić na pych, wyłączyć mu psujące się coś co nie jest
    niezbędne do dojechania do warsztatu, a warsztat możesz wybrać dowolny
    bo samochód prosty jak cep. Rzeczy niezbędne do jazdy zaś włączysz
    metodą alternatywną w 15 minut na tym poboczu.

    A nowsze auto? Nowsze auto wyświetli "nie działam nie jadę" i czekaj na
    serwis (: