  • 1. Data: 2014-04-13 16:45:48
    Temat: Zmiana karty z miniSIM na microSIM
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które
    mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jakoś
    przyciąć czy wyłamać?

  • 2. Data: 2014-04-13 16:48:56
    Temat: Re: Zmiana karty z miniSIM na microSIM
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-13 16:45, Borneq pisze:
    > Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które
    > mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jakoś
    > przyciąć czy wyłamać?

    A jak w drugą stronę, gdy zechcę zmienić microSIM na miniSim?

  • 3. Data: 2014-04-13 17:30:39
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Borneq wrote:

    > A jak w drugą stronę, gdy zechcę zmienić microSIM na miniSim?

    Przyciac zawsze mozna... tylko po co?

    W salonie powinni wymienic na taka, co mozna ja wylamac do kazdego
    rozmiaru - duza karta, zwykla sim, minisim, microsim.

    Po wylamaniu odpowiedniego rozmiaru zostaje ramka, ktorej mozna uzyc
    ponownie - tj. wcisnac w nia karte mniejszego rozmiaru.

    A jesli Twoj operator nie daje takich fajnych kart, to sa plastikowe
    adaptery do kazdego rozmiaru:

    https://www.google.pl/search?q=nanosim%20converter&h
    l=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&tbm=isch

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2014-04-13 17:31:45
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Rafał Grzelak wrote:

    > W salonie powinni wymienic na taka, co mozna ja wylamac do kazdego
    > rozmiaru - duza karta, zwykla sim, minisim, microsim.

    Oczywiscie mialem na mysli standard, mini (=zwykla), micro, nano.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2014-04-13 17:35:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 16:45:48 +0200, Borneq napisał(a):

    > Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które
    > mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jakoś
    > przyciąć czy wyłamać?

    Tak samo jak zamiana chłopczyka w dziewczynkę - ciach i po pt.. krzyku

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2014-04-13 17:35:44
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-13 17:30, Rafał Grzelak pisze:
    > A jesli Twoj operator nie daje takich fajnych kart, to sa plastikowe
    > adaptery do kazdego rozmiaru:
    >
    > https://www.google.pl/search?q=nanosim%20converter&h
    l=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&tbm=isch

    Zapytam się, jestem w Play, mam tam abonament i na kartę prepaid, którą
    właśnie zamierzam zmienić

  • 7. Data: 2014-04-13 17:49:09
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Borneq wrote:

    https://www.google.pl/search?q=nanosim%20converter&h
    l=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&tbm=isch

    > Zapytam się, jestem w Play, mam tam abonament i na kartę prepaid,
    > którą właśnie zamierzam zmienić

    Ja w play dostalem wlasnie taka karte i uzywalem na zmiane w telefonach
    z microsim i minisim.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2014-04-13 17:57:17
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 13.04.2014, o godzinie 16.45.48, na pl.misc.telefonia.gsm, Borneq
    napisał(a):

    > Mam telefon Sony Xperia E z miniSim, kupiłem Samsung Galaxy S IV, które
    > mam microSim. Co należy zrobić: udac się do salonu, da się jakoś
    > przyciąć czy wyłamać?

    Jeżeli masz kartę zarejestrowaną, to w Play robią to od ręki.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2014-04-14 14:11:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Apr 2014 17:35:44 +0200 osobnik zwany Borneq
    napisał:

    l=pl&btnG=Szukaj
    +obraz%C3%B3w&tbm=isch

    > Zapytam się, jestem w Play, mam tam abonament i na kartę prepaid, którą
    > właśnie zamierzam zmienić

    normalnie. Idzesz do salonu prosisz o wymianę. Zamieniają od reki.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?