    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Mon, 12 Mar 2018 17:51:15 +0100

    W dniu 2018-03-12 o 17:23, Bolko pisze:

    > Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.
    > --
    > Czyli trzeba silnik kręcić wyżej że poczuć te dodatkowe KM i Nm?

    Trzeba porównywać pojazdy w porównywalnym stanie technicznym.
    Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach tego 16 letniego zabytka czy
    liczysz że będzie ono takie jak w nowym aucie?
    Sprawdź też czy na benzynie nie będzie znacznie lepiej.

    Zamieniłem niedawno Lanosa, silnik 1,4l 75KM waga poniżej tony
    na Saaba, 2l, 150KM, waga 1,5 tony. Lepiej przyspiesza Saab
    ale ruszyć z miejsca łatwiej było Lanosem. :(