  • 131. Data: 2010-09-01 07:53:04
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 01 Sep 2010 07:46:51 GMT, Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

> [...]

    A kysz modernisto ;)

    A to tt2 to co ma być bo mie googlownica nie pomaga a zainteresowałeś
    mnie tą zaczepką do kota?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 132. Data: 2010-09-01 07:58:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 01 Sep 2010 09:53:04 +0200, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    >A kysz modernisto ;)
    >
    >A to tt2 to co ma być bo mie googlownica nie pomaga a zainteresowałeś
    >mnie tą zaczepką do kota?
    Palm Tungsten 2?

    A jak z komfortem czytania na czymś tak małym? Przecież jakakolwiek
    ilustracja jest na tym tak mała, że nieczytelna.

  • 133. Data: 2010-09-01 08:09:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 09:18:47 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ja chcę palmosa... :(

    Kupisz sobie za pół roku tablet HP - pod WebOSem jest emulacja PalmOS.
    No chyba, że zdążą to wykastrować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 134. Data: 2010-09-01 08:11:03
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-08-19 14:29, Marx pisze:
    > Odnosilem sie raczej do braku roznic 10-30 tys zl. Wystarcza
    > szczerozłote obudowy albo cos w tym guscie i już :)

    Też tak kiedyś myślałem. Ale jeśli chodzi o klocki i kolumny to tutaj
    różnice jednak są. Fakt, że potem wraz ze wzrostem ceny, różnice w
    słyszalności są coraz mniejsze, ale jednak są.

    Jak posłuchałem, w jednym sklepie audio, kolumn kosztujących 80 000 za
    sztukę, to nie odniosłem wrażenia, ze cena nie jest adekwatna.

    A.

  • 135. Data: 2010-09-01 09:23:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.09.2010 Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> napisał/a:

    > Palm Tungsten 2?
    >
    > A jak z komfortem czytania na czymś tak małym? Przecież jakakolwiek
    > ilustracja jest na tym tak mała, że nieczytelna.

    No komiksów nie czytam :) a ebooki mają ich niewiele, ot jak są to
    wymuszam na nich 320x320 i już coś tam widać. O ile pamiętam to
    istotne dla treści rysunki były tylko w kilku książkach, Brown
    miał jakieś 'Iluminati' i jakieś szachownice o dziwnym układzie, w
    'Kukułczym jaju' były fajne skrypty shellowe i więcej nie przypominam
    sobie o czymś istotnym. Okładki dla okładek mogą sobie być. Co do
    reszty to masz pełen komfort wielkości fontów - to jest zaleta, a że
    małe? Masz w sumie szpalte gazety, oczami nie nawalasz na boki.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 136. Data: 2010-09-01 09:45:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message

    > A to poczytajcie jeszcze opisy na jego aukcjach obiektywów ...

    Magik panie, magik. Po godzinach pewnie leczy raka macicy przez polozenie
    rak na karku.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 137. Data: 2010-09-01 10:17:10
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 01 Sep 2010 09:23:46 GMT, Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    No jak już ciągniemy ten off-topic.

    Mam rozumieć, że całe formatowanie/typografia książki idzie się paść -
    na takim małym ekraniku zostaje coś a'la tryb tekstowy z regulowaną
    wielkością czcionki? Tak samo jest na ,,dużych'' czytnikach Amazona
    czy tym naszym e-clikto, czy już wtedy wyświetlane jest coś w stylu
    PDFa? I co z kolorem.

  • 138. Data: 2010-09-01 10:22:08
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Grzegorz Krukowski napisał(a):

> [...]
    > wielkością czcionki? Tak samo jest na ,,dużych'' czytnikach Amazona
    > czy tym naszym e-clikto, czy już wtedy wyświetlane jest coś w stylu

    W czytniku Onyx dokumenty worda są przeformatowywane i to jest bardzo
    dobre, natomiast pdf nie i to nie jest za dobre - na ekranie 6" cała
    strona książki się mieści, ale jest mało czytelna.

    Koloru nie ma - e-papier nie ma kolorów, ale za to nie wymaga
    podświetlenia, jest czytelny zawsze oprócz egipskich ciemności, mniej
    męczy oczy i ciągnie dość mało prądu.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 139. Data: 2010-09-01 10:50:04
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]
    ><w...@s...com> wrote:
    >
    > No jak już ciągniemy ten off-topic.
    >
    > Mam rozumieć, że całe formatowanie/typografia książki idzie się paść

    Tak, ekranik nie jest stroną, trzeba zrobić nowe formatowanie i typografię.
    Generalnie musisz zamienić książkę na strumień textu, najlepiej w
    html/rtf/doc (nie w pdf - bo to wydruk na plik i np tnie linie które się
    nie zmieszczą na a7), znika pojęcie strony itd.

    > na takim małym ekraniku zostaje coś a'la tryb tekstowy z regulowaną
    > wielkością czcionki?

    No nie tryb tekstowy, masz wszelakie ozdobniki bez problemu (bold/underline
    marginesy itd) większość z htmla bez problemu. Linki spis treści-rozdział
    też można odbudować.

    > Tak samo jest na ,,dużych'' czytnikach Amazona
    > czy tym naszym e-clikto, czy już wtedy wyświetlane jest coś w stylu
    > PDFa? I co z kolorem.

    A tu to nie wiem.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 140. Data: 2010-09-01 11:09:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 01 Sep 2010 12:22:08 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Koloru nie ma - e-papier nie ma kolorów, ale za to nie wymaga
    >podświetlenia, jest czytelny zawsze oprócz egipskich ciemności, mniej
    Podglądam sobie opis tego Onyxa - i kolejne pytanie - czy on jest na
    tyle szczwany, że jak jest trzymany pionowo to wyświetla jedną stronę,
    a gdy poziomo to dwie koło siebie (choć to 6 cali ledwo, A4 to około
    14, A5 to 10 {rozmiar większego Kindla} a wtedy można oglądać kartki
    A4 w pionie w całości w skali 1:1, a mniejsze książki oglądać z dwiema
    stronami obok siebie).