  • Data: 2016-11-26 22:50:49
    Temat: Re: Znalezienie przerwy w kablu
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil"

    > nie mam o co się w tym momencie do Romana przyczepić.

    Nie oczekuję, abyś przyczepiał się do Romana. Ja jednak uważam, że nazywanie
    kogoś miernotą jest przejawem totalnego schamienia. Tak zachowuje się burak,
    ćwok i cham. Znamionuje pochodzenie ze środowiska spod budki z piwem.
    ---
    Powiedziałbym, że standard niusowy, ale oczywiście nie jest to właściwe.