    Date: Wed, 09 Jul 2014 12:13:48 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znikający fotoradar

    W dniu 2014-07-09 11:19, Myjk pisze:
    > Wed, 09 Jul 2014 10:37:44 +0200, Marcin N

    > Mam.

    > Przekroczyłeś, to dostałeś.

    Tak jest. Przekroczyłem to dostałem. Tyle, że to jest argumentem właśnie
    za tym, że nie masz racji. Bo mam wewnętrzne przekonanie, że jechałem
    bezpiecznie, zgodnie z własnym osądem absolutnie niczemu nie grożąc. A i
    tak dostałem mandat.

    Mowy tu nie ma o żadnym piractwie drogowym. Po prostu - złapali mnie na
    swój wredny haczyk, żeby wydębić haracz. I o tym właśnie pisałem
    poprzednio - ludzie cieszą się, gdy jakiś radar zostanie ukradziony, czy
    zniszczony. Bo ludzie mają wewnętrzne poczucie niesprawiedliwości, gdy
    płacą za niewinność.

    Oczywiście piratów TEŻ łapią, jednak częściej łapią niewinnych. Wszyscy
    wiemy, jak jest.

    --
    MN