    Subject: Re: Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Thu, 12 Oct 2017 22:28:42 +0200

    W dniu 2017-10-12 o 22:05, J.F. pisze:
    > Z ciekawosci bardziej - przejrzyj czy w bios nie ma jakis ustawien
    > od monitora

    Są. Dwa! "Auto" i coś-tam jeszcze. Łatwo je przećwiczyłem, i dalej
    rozwiązania ani śladu.

    > Po kliknieciu prawym klawiszem myszy w tlo ekranu masz "wlasciwosci
    > grafiki", "opcje grafiki", a czasem jeszcze cos - w zaleznosci od
    > karty.

    Coś tak mi się wydaje, że tędy powinienem podążać, ale też przeklikałem
    co-się-tylko dało, i kaszana.

    > Oprogramowania od karty tez warto poszukac, upgrade sterownika
    > zrobic.

    A tu to już kicha totalna. Bo:

    W temacie "manager urządzeń padł? W-10 pro"
    grupa pl.comp.os.ms-windows.winnt
    napisanym dnia 2017-09-28 o 22:45, JaNus pisze:
    > Nie da się go uruchomić, w jego okienku wyświetla się napis:
    > "Nawigacja do strony Web została anulowana" - jaka q***wa
    > "nawigacja"?? Albo jakaś aktualizacja wprowadziła zamieszanie, albo
    > zainstalowane dopiero co sterowniki do nowego monitora... Ktoś ma
    > podobne objawy?

    Napisałem do polskiego oddziału M$, minęło już kilka dni, i zero
    odpowiedzi. Gdy nie mam dostępu do managera urządzeń, to żadnych
    sterowników uwspółcześnić nie mogę. Tylko zżymam się bezsilnie.