    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
    Date: Wed, 18 Oct 2017 19:24:07 +0200

    Mam podobny problem złej współpracy tunera Wiwa ze smarkatym telewizorem Samsung po
    HDMI - zwykle czarno i komunikat "brak sygnału" (ale po fizycznym rozłączeniu kabla
    HDMI jest gorzej, bo wtedy TV zmieni tryb szukania sygnału zewnętrznego po prostu na
    własny obraz).
    Prawdopodobnie albo tuner próbuje sterować telewizorem, albo telewizor próbuje
    sterować tunerem przez HDMI (lub co prawdopodobne chcą to robić jednocześnie i
    niezgodnie ze sobą).
    Tuner bez CEC, a w menu TV próby różnych ustawień HDMI+ (CEC) nie zmieniają sytuacji,
    przy czym czasem losowo obraz pojawia się jakby nigdy nic, być może to kwestia
    jakiejś jedynej koniecznej (jeszcze nie odkrytej przeze mnie) kolejności włączania
    urządzeń i funkcji.
    Para mieszana niedobrana... ;-)

    -----