  • Data: 2018-03-24 13:01:24
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2018 o 10:11, ddddddddddddd pisze:

    > w zasadzie to znaków niewiele
    > tu pierwsze lepsze z wyznaczonymi pasami do skrętu:
    > http://tnij.at/251872
    > a tu bez wyznaczonych (ale nikt w prawo z zewnętrznego pasa nie jedzie -
    > nikt!)
    > http://tnij.at/251874

    Nigdzie nie ma znaku że to rondo:P

    > przecież napisałem że jeśli wszyscy nie jadą zewnętrznym pasem (czyli ci
    > którzy chcą skręcić w lewo jadą wewnętrznym), to nie wprowadza to w błąd

    Ok, źle przeczytałem.

    Jak dla mnie na prostych rondach możecie sobie migać w lewo - tylko nie
    wymagajcie tego od innych. Ani mi to pomaga, ani szkodzi. Ale jak już są
    jakieś pasy udziwnione czy po lewej jest wolny pas, to to po prostu
    wprowadza często w błąd.

    Shrek