  • Data: 2018-03-21 14:58:13
    Temat: Re: Znowu "z" uczepił się.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-21 o 13:35, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Temu z tyłu? W sumie praktycznie tak.
    > Ale temu z przodu już niekoniecznie, bo może mieć
    > wpływ na ustalenie pierwszeństwa. Na rondzie nie ma.

    Czyli nikomu nie wadzi na rondzie jak mruga? :-)

    > Spoko, ja rozumiem. Kierownik wjeżdzając na rondo
    > miga lewym. Idiotą chyba nie jest, żeby pod prąd wjeżdzać,
    > więc chce mnie zapewne uprzejmie poinformować, że zjedzie
    > którymś z "lewych" zjazdów (powiedzmy, że zatoczy
    > kąt większy, niż 180 stopni).
    >
    > Tylko co mnie to? Mnie interesuje, gdzie ja
    > muszę zjechać (i ewentualnie jaki pas w związku
    > z tym zająć).

    No i dostajesz info że jak jedziesz na wprost (2 zjazd) to on Ci zjedzie
    z drogi (a przypominam że możesz 2 pasami jechać na wprost) i możesz też
    wybrać ten lewy w ... (np. zaraz na nastepnym skrzyżowaniu pasuje być
    na lewym pasie, jest szczyt byłoby łatwiej)...

    Życie ... normalna sytuacja na wielu skrzyżowaniach.