    From: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zrob to sam - rozrzad peugeot 206 1,4 hdi
    Date: Mon, 4 Oct 2010 14:55:39 +0200

    > a wiesz na jakiej zasadzie działa silnik? I dlaczego wymienia się
    > rozrząd?
    >
    > Kolega zapewne wie, dlatego chce wymienić.

    > bywa i tak, ale nawet profesjonalne warsztaty czasami "omyłkowo" zakładają
    > np starą rolkę do nowego paska.

    > Czy to można nazwać eksperymentem? Ja zawsze robię sobie oznaczenia i nie
    > mam problemu nie używam, żadnych narzędzi specjalistycznych do wymiany
    > rozrządu.

    nie chodzi mi o to, że niemożna samemu.....
    ale jak ktoś się pyta w taki sposób, to zapewne nie ma pojęcia, że są
    odpowiednie znaczniki,
    że trzeba ocenić, czy tylko wymienić pasek, rolki itp, a nie należy
    dodatkowo popatrzeć, jak wyglądają wałki,
    popychacze ew. płytki, jak wygląda pompa wody - jak jest pedzona z rozrządu
    itp...
    Można samemu, ale po co roić 2 razy.....
    Treśc zadanego pytania sugeruje, że autor jednak nie wie zbyt dużo na zadane
    przeze mnie pytania...
    pozdr.
    Gr