  • 1. Data: 2017-12-22 15:55:17
    Temat: a ja już myślałem że bardziej nie mozna
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3411402.html#
    16907020

  • 2. Data: 2017-12-22 16:07:00
    Temat: Re: a ja już myślałem że bardziej nie mozna
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 15:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3411402.html#
    16907020

    Spoko, przynajmniej bezpiecznie.
    Mogło być inne forum i tekst typu "chciałem wyczyścić nerkę z kamieni,
    kupiłem więc skalpel w sklepie do tego przeznaczonym, mam już i
    rozciąłem sobie brzuch i nie wiem która to nerka. Zamieszam zdjęcie,
    powiedzcie która i gdzie jest wlew aby wlać odkamieniacz z zestawu Saeco"

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-12-22 19:23:19
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3411402.html#
    16907020
    ale o co chodzi?
    chodzi o unię europejską,
    że wku przyzna ci grant za tego posta?

    dobre to myślenie leaderów!
    smęcę to już od bardzo dawna,
    powinniście na eletrodzie napisać taki poradnik "jak uzyskać grant z wku?"
    nawet mogę udostępnić nieco miejsca na moim forum - forum dla bezmózgów!

  • 4. Data: 2017-12-22 21:46:48
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-12-22 o 15:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3411402.html#
    16907020

    Dziwicie się?

    Obejrzyjcie sobie podręczniki przedmiotu "praca technika" w szkole
    podstawowej.

    Zasady ruchu drogowego, serwisowanie roweru (tzn. budowa roweru i
    wielkie zdanie, że rower trzeba regularnie oddawać do serwisu, nic o
    samodzielnej naprawie) i takie tam inne dziwne rzeczy z innej planety.

    Skąd taki młody ma wiedzieć, że w ogóle w kablu jest metalowa linka?

    W jego wyobraźni to może być równie dobrze rurka, którą leje się woda ze
    wzmacniacza do głośnika.

    I najlepsze jest to, że całe znane mi młode pokolenie w ogóle takie
    rzeczy ma w głębokim poważaniu, bo zawsze można wezwać fachowca, od
    podłączy, a w tym czasie odpoczywamy.

    L.

  • 5. Data: 2017-12-23 05:44:28
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    z jednej strony tego nie ogarniam, a z drugiej mnie to fascynuje

    "myślenie techniczne to zakała dzisiejszego świata!" [R]

  • 6. Data: 2017-12-27 17:26:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 15:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3411402.html#
    16907020

    Nie wiem dlaczego odpowiadający sugeruje mu owijanie przewodu, gdy te
    gniazdka wyglądają na to, że mają pod nakrętkami poprzeczny otwór.
    P.G.

  • 7. Data: 2017-12-27 17:29:28
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a słyszeliście jaką masakrę przygotowali bezmózgom zbanowanym na
    elektrodzie w projekcie siedlce/warszawa/europa/świat?

    mówi się, że to po prostu elektroniczni geniusze! a do tego okazało się
    co bardzo mnie cieszy (że się w końcu wyjaśniło), że to liderzy serwisu
    (tego co skonstruowane tak aby było nieserwisowalne) wypracowali te 320
    mld zysku kc-ue z popis/eu... Któż by to zgadł!

  • 8. Data: 2017-12-28 18:17:22
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 17:26, Piotr Gałka pisze:
    16907020

    > Nie wiem dlaczego odpowiadający sugeruje mu owijanie przewodu, gdy te
    > gniazdka wyglądają na to, że mają pod nakrętkami poprzeczny otwór.
    > P.G.
    Nie wszystkie gniazda mają otwór i nie wsadzisz tam np. 2,5mm2.
    Zwykle da się tam wsunąć przewody do 1mm2 a nie wiadomo
    jakie mają być.
    Ponadto lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie końcówek
    widełkowych lub zacynowanie linki inaczej zawsze
    część drucików się wysunie....

    --
    pzdr, j.r.