    Subject: Re: a takie tam ...
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 15 Jun 2019 23:23:13 +0200

    W dniu 2019-06-15 o 22:43, s...@g...com pisze:
    > Moja żona pracuje w korpo które żyje z inżynieriów.
    > Dzisiaj był dzień dziecka w firmie i zaprosili dzieci
    > z rodzicami na piknik.
    > Byłem różne atrakcje miedzy innymi można był stoisko stolarskie
    > znaczy craftingowe gdzie przy pomocy desek młotka gwozdzi i piły
    > można było sobie coś zbić z desek a włąściwie deseczek.
    >
    > Ależ ci tatowie przeszkadzali tym dzieciom.
    > Albo może odwrotnie. :)

    Tatusiowie zawsze tak robili.
    Kupowali kolejkę elektryczną dla siebie, a mówili że to dla dziecka.
    Dziecko mogło się tylko przyglądać i nie wolno mu było dotykać bo
    jeszcze zepsuje.

    > A potem pomyślałem o moich dwóch kuzynach którzy mają rodziny
    > a nie wiem czy młotka mają bo na pewno nie mają wiertarki.
    >
    > Ale z trzeciej strony strony:
    > samochód nie dotykam bo się boję że zepsuje
    > zmywarkę naprawiłem poprzez wymianę modułu sterującego
    > żelazko nie byłem w stanie bo wszystko "zatopione"

    Kiedyś byli kreślarze i maszynistki, teraz są drukarki i programy.

    > elektronika bez mikroskopu i spec wiedzy nie podchodź
    > no jeszcze ta budowlanka czyli pomalowanie czy powieszenie obrazka
    > czy młotek kiedyś będzie tak popularny jak dyszel?

    W dużych miastach otworzyli lokale dla majsterkowiczów.
    Zapewniają szkolenie i udostępniają za opłatą podstawowe narzędzia.
    Są kursy naprawy sprzętu domowego, a nawet specjalistyczne np. tapicerskie.

    WM