    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 15 Jun 2019 22:24:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: a takie tam ...
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 15 czerwca 2019 22:43:04 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Moja żona pracuje w korpo które żyje z inżynieriów.
    > Dzisiaj był dzień dziecka w firmie i zaprosili dzieci
    > z rodzicami na piknik.
    > Byłem różne atrakcje miedzy innymi można był stoisko stolarskie
    > znaczy craftingowe gdzie przy pomocy desek młotka gwozdzi i piły
    > można było sobie coś zbić z desek a włąściwie deseczek.
    >
    > Ależ ci tatowie przeszkadzali tym dzieciom.
    > Albo może odwrotnie. :)
    >
    > A potem pomyślałem o moich dwóch kuzynach którzy mają rodziny
    > a nie wiem czy młotka mają bo na pewno nie mają wiertarki.
    >
    > Ale z trzeciej strony strony:
> [...]

    A jaki jest produkt tej firmy? Jest jeden, czy jest ich wiele? To jest jedna firma z
    oddziałami lokalnie klepiącymi ten produkt, czy grupa samodzielnych firm, każda ze
    swoim, unikalnym produktem?

    Wiesz, w sensie jakiego rodzaju inżynierowie tam siedzą- wyspecjalizowani w
    niezawodnym powtarzaniu tej samej (zazwyczaj niedorzecznej) czynności, czy
    kombinujący jak tu wymyślić coś czego nikt inny nie wymyślił.