    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
    Date: Wed, 11 Oct 2017 10:19:00 +0200

    W dniu 11.10.2017 o 07:18, Liwiusz pisze:

    > Warunki zupełnie absurdalne i świadczące chyba o niezrozumieniu zasady
    > działania oferty ("w biurze", "tylko abonament, po nie chcę pilnować").
    > No ale powodzenia w szukaniu.

    ło matko. grupa dyskusyjna.

    Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze
    umowę którą wskażę palcem. z witrulanymi już tak łatwo nie jest. ona się
    boi kurierów, akwizytorów i innych takich co łażą po mieszkaniach i coś
    chcą. (ma taką naklejkę na drzwiach - won!) słyszy tylko dzięki
    aparatowi słuchowemu (jak go chce założyć) a widzi też nie wiele, a
    telefon jest na nią, więc podpisac będzie musiała. i dla niej jest
    oczywiste że wezmę urlop i będę siedział, pił kawkę i czekał z nią na
    kuriera. No zajebista okazja żebym się dowiedział jak to przed wojną
    było. No limit rozwiązuje problemy "ile wygada" ale wygaduje ze 100
    minut, tyle że większość z rodziną w tmobile. tmobile ma abo za 30zł i
    prepadia za 25. odpada (ewentualnie jest jeszcze 90dnizadarmo, tak-tak,
    ale w salonie tmobile - nie wiedzą o istnieniu). z PILNOWANIEM PREPAIDA
    (Wyjaśniam czepialskim, którzy i tak wiedzą, ale się muszą dowalić) nie
    chodzi mi o doładowanie za 150 na rok, tylko o pamiętanie i pilnowanie
    _pakieciku_, dzięki któremu rozmawia za 6groszy, a nie za 29gr. Więc
    prepaid ze stałą (albo przewidywalną ) kwotą miesięczną (tak jak NJU)
    może być! Ale RMB z pakietami na 3 dni - już nie. Tak samo w pleyu - 6zł
    za 30 minut czy costam. wygada więcej a ja będę winny
    Jak się nic nie znajdzie to jakoś to wykombinujemy z a2 i tyle

    ToMasz