    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
    Date: Wed, 11 Oct 2017 11:21:52 +0200

    W dniu 2017-10-11 o 10:19, ToMasz pisze:

    > ło matko. grupa dyskusyjna.
    >
    > Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze
    > umowę którą wskażę palcem. z witrulanymi już tak łatwo nie jest. ona się
    > boi kurierów, akwizytorów i innych takich co łażą po mieszkaniach i coś
    > chcą. (ma taką naklejkę na drzwiach - won!) słyszy tylko dzięki
    > aparatowi słuchowemu (jak go chce założyć) a widzi też nie wiele, a
    > telefon jest na nią, więc podpisac będzie musiała. i dla niej jest
    > oczywiste że wezmę urlop i będę siedział, pił kawkę i czekał z nią na
> [...]
    W a2mobile możesz aktywować pakiet cykliczny - co miesiąc sam sobie
    "pobierze" z konta potrzebną kwotę (w przypadku samych rozmów 9,90 PLN).
    I jak babci zasilisz konto za np. 30 PLN, to przez kwartał masz temat z
    głowy, potem znowu możesz "nabić" na konto 30 PLN albo ile będziesz miał
    ochotę. A jak zapomnisz to tragedia się nie dzieje, po prostu zasilasz
    konto i znowu aktywujesz pakiet cykliczny.
    Kuriera niestety nie przeskoczysz, chcąc przenieść numer musisz podpisać
    upoważnienie i pokazać dowód osobisty.
    Tylko sprawdź w miarę możliwości zasięg, w mojej opinii jest bardzo
    nierówny.