    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: akumulator
    Date: Mon, 27 Nov 2023 21:30:14 +0100

    On Mon, 27 Nov 2023 21:13:20 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Zapytaj czatagpt. Odpowie szybciej niĹź usenet :D
    >
    > Gdzie się teraz kupuje akumulatory?
    > ChatGPT
    > Akumulatory można kupić w różnych miejscach. Sklepy motoryzacyjne,

    A to miał byc do wiertarki :-P

    > supermarkety, sklepy internetowe, a nawet bezpośrednio u producentów lub
    > dystrybutorów części samochodowych oferują akumulatory. Ważne jest

    No popacz jaki cwany - stacji paliwowych nie wymienił.
    Choc czy u Pieprzyka nie moĹźna?

    > porównanie cen, jakości i gwarancji, aby znaleźć najlepszą ofertę dla
    > siebie. Czy szukasz konkretnego rodzaju akumulatora czy masz na myśli
    > jakieś szczególne miejsce, gdzie chcesz go kupić?
    >
    > Nie chce mi się odpisywać, kontynuuj na https://chat.openai.com/ :]

    trzeba sie zarejestrowac.

    Zapytaj prosze dla mnie:
    w których supermarketach można kupić akumulator do samochodu

    bard.google.com odpowiada
    "W Polsce akumulator do samochodu można kupić w następujących
    supermarketach:

    Lidl
    Biedronka
    Aldi
    Kaufland
    Tesco
    Auchan
    Intermarche
    Leclerc

    W tych sklepach można znaleźć szeroki wybór akumulatorów do samochodów
    osobowych, dostawczych i ciężarowych. Akumulatory są dostępne w
    różnych pojemnościach, napięciach i rodzajach.

    Zakup akumulatora w supermarketie jest często tańszy niż w
    specjalistycznym sklepie z akumulatorami. Jednak należy pamiętać, że
    akumulator w supermarketie może nie być tak wysokiej jakości jak ten w
    sklepie z akumulatorami.

    Oto przykłady akumulatorów do samochodu, które można kupić w
    supermarketach:

    Lidl - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Biedronka - Akumulatory Exide, Varta
    Aldi - Akumulatory Exide, Varta
    Kaufland - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Tesco - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Auchan - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Intermarche - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Leclerc - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    "

    Z ktorego roku ta wiedza?

    Ale Leclerc ... moze pomógł :-)

    "W niektórych supermarketach akumulator można kupić z usługą montażu.
    WĂłwczas pracownik sklepu zamontuje akumulator w pojeĹşdzie."

    Ho, ho, ho, norauto?

    J.