    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: akumulator - jaki ?
    Date: Wed, 15 Feb 2012 13:41:19 +0100

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@vbuf10...
    >Odyssey właśnie chwali się tym, że odporne są na niskie temp. i głębokie
    >cykle >rozładowania. Potwierdzone przez użytkowników (nie znajdę teraz
    >linków, bo >były poukrywane gdzieś po forach jak szukałem dobrego aku).
    >Kupiłem taki >parę lat temu (co prawda do motocykla) i jestem zadowolony.

    Istnieją rozwiązania trochę bardziej odporne na długie głębokie
    rozładowanie - stosowane zwykle w jachtach. W firmie testowaliśmy kilka
    rozwiązań i faktycznie są zauważalnie lepsze. Jednak to jest technologia
    profesjonalna/przemysłowe. Osobiście uważam, że w sprawnym samochodzie to
    przerost formy nad treścią. Ciekawe czy chłopcy poradzili sobie z
    zamarzaniem elektrolitu w rozładowanym akumulatorze w niskiej temperaturze?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz