  • 21. Data: 2012-11-26 22:14:12
    Temat: Re: akumulator... znowu do wymiany?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2012 22:09, jerzu pisze:
    > W Masterze to ja nawet nie wiem jaki jest akumulator :)) Przez ponad 6
    > lat nawet nie zaglądałem do niego. W Mondeo jest jakiś brandowany
    > przez Citroena, czyli ma ponad cztery lata, bo tyle auto jest w Polsce
    > i z tym akumulatorem przyjechało z Francji.

    Bo to są dobre akumulatory, a nie badziew "na licencji" czy też
    wychwalane tutaj nonejmy :)

    --
    pozdr.

  • 22. Data: 2012-11-26 22:22:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    > Widocznie jeździsz więcej niż Roman,

    Zdecydowanie. Ja nawet w najlepszych latach robiłem rocznie ledwie
    trochę ponad 30kkm.

    > jemu padały OIDP Centry.

    Jedna Centra. I wystarczy.

    > Albo miał popsuty alternator.

    Gdzie tam - nadal oryginalny - 256kkm. Od trzech lat najtańszy
    akumulator jaki trafiłem w sklepie - z nalepką Daewoo ale nie wyglądał
    na koreański.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2012-11-26 22:23:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > I od niejeżdżenia akumulator padnie? Może się rozładowac, ale żeby
    > zaraz do smietnika się nadawał?

    Jak sie rozładuje i go nie naładujesz, to się zasiarczy. I w końcu na
    smietnik.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-11-26 22:25:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zdecydowanie. Ja nawet w najlepszych latach robiłem rocznie ledwie
    > trochę ponad 30kkm.

    A tu chodzi o przebiegi czy regularną jazdę?? :P

    > Jedna Centra. I wystarczy.

    Doskonały produkt, jak polska opona :)

    --
    pozdr.

  • 25. Data: 2012-11-26 22:26:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

> [...]
    > przez Citroena, czyli ma ponad cztery lata, bo tyle auto jest w Polsce
    > i z tym akumulatorem przyjechało z Francji.

    U mnie Delkor wytrzymał prawie 9 lat od produkcji - samochód
    wyprodukowany pod koniec 1998 roku, akumulator wymieniony wiosną 2007
    roku. Centra padła całkiem jesienią 2009roku - tuż po gwarancji ale od
    samego poczatku była kapryśna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2012-11-26 22:34:26
    Od: "Doradca prawno-finansowy" <d...@o...com>

    Ja zarżnąłem w 3 lata :)

  • 27. Data: 2012-11-26 22:47:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 22:00:43 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Daewoo? ;P

    Daje sie to jeszcze kupic ?
    I kto gwarantuje ? :-)

    > Centra?

    A wiecej przykladow ... do omijania :-)

    J.

  • 28. Data: 2012-11-26 22:51:23
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gdzie tam - nadal oryginalny - 256kkm. Od trzech lat najtańszy
    > akumulator jaki trafiłem w sklepie - z nalepką Daewoo ale nie wyglądał
    > na koreański.

    A jaki wygląda? Ze skośnymi oczami?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2012-11-26 23:25:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Doradca prawno-finansowy pisze tak:

    > Ja zarżnąłem w 3 lata :)

    na grupach piszemy pod cycatem!

    --
    Piter