  • 1. Data: 2015-03-31 14:26:11
    Temat: android upgrade
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jakis wielki upgrade (1016MB) czeka na pobranie na Samsungach ... co
    to moze byc ?
    Instalowac, unikac ?

    J.

  • 2. Data: 2015-03-31 17:34:19
    Temat: Re: android upgrade
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 14:26, J.F. pisze:

    > Jakis wielki upgrade (1016MB) czeka na pobranie na Samsungach ... co to
    > moze byc ?
    > Instalowac, unikac ?
    >
    > J.

    Pewnikiem lizak.

    --
    Pozdrówka

    KOMTUR

  • 3. Data: 2015-04-02 13:56:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.03.2015 o 14:26, J.F. pisze:

    > Jakis wielki upgrade (1016MB) czeka na pobranie na Samsungach ... co to
    > moze byc ?
    > Instalowac, unikac ?
    >
    > J.

    jakie modele?

  • 4. Data: 2015-04-07 10:05:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-31 o 14:26, J.F. pisze:

    > Jakis wielki upgrade (1016MB) czeka na pobranie na Samsungach ... co
    > to moze byc ?
    > Instalowac, unikac ?

    Jeżeli sprzęt sprawuje się dobrze to takie aktualizacje to tylko takie
    proszenie się o problemy. W swoim telefonie miale taka śliczniutką
    wielokolorową diodę powiadomień, skuszony aktualizacją i poprawą
    szybszego łapania fixa GSM zaktualizowałem, no i żadnej poprawy na
    lepsze nie zaobserwowałem, za to dioda to już tylko w czerwonym i
    zielonym kolorze się zrobiła..