    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: aplikacja do smartfona jako kamerki samochodowej
    Date: Mon, 13 May 2019 10:30:14 +0200

    Mon, 13 May 2019 10:10:23 +0200, w <qbb8pf$rlc$1@news.icm.edu.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jaką polecacie aplikację do smartfona, aby używać go jako kamerki
    > samochodowej? Wskazane funkcjonalności:
    >
    > - nagrywanie w pętli
    > - łatwość przeglądania nagrań (nie żadne włączanie plików po 1 minucie
    > każdy)
    > - po daniu mu znać, ma zachować aktualny fragment nagrania i nie kasować
    > go z pętli.
    >
    > Obecnie używam do tego Yanosika, ale to przerośnięta kolumbryna, wolno
    > działająca na moim niezbyt szybkim telefonie używanym do tego celu, a z
    > funkcji nawigacyjnej i tak nie korzystam.

    Ja testowo ściągnąłem jakiegoś Autoboya, ustawiasz jak długo ma nagrywać jeden
    plik, nawet ma autowłączenie na podstawie pomiarów GPS (i chyba czujników),
    upload do youtube, wykrywanie kolizji z czujników itp. pierdoły (nie
    testowałem). Wygląda na zaawansowany.

    Ale niezbyt widzę sens używania telefonu do tego celu. Ciepło, non-stop większe
    zużycie prądu -- idealne warunki do zabicia baterii w telefonie albo przy
    okazji całego telefonu. Już mi się to udawało.

    Stosowałbym tylko przy dobrym chłodzeniu plecków telefonu.