  • 21. Data: 2013-03-29 08:12:42
    Temat: Re: apple
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:kj2pua$i07$1@dont-email.me...

    > Bynajmniej - po przesiadce chwilowej z iPhone5 do iPhone4
    > na narciarskiej wycieczce do Kanady nie mogłem uwierzyć jak
    > odczuwalnie powolny był iPhone4 w porównaniu z nowym iP5...

    Emejzin.

  • 22. Data: 2013-03-29 10:42:45
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-29 08:10, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, jak sie soft sypie to ma zle opinie i sprzedaz spada.

    Pisalem do tworcow CoPilota odnosnie znacznie wiekszego poboru pradu na
    SGS2 niz alternatywne aplikacje, ktos zalozyl watek na ich forum
    odnosnie tego samego problemu. Odpowiedz, ktora otrzymalem swego czasu
    od nich mozna strescic krotko: nic z tym nie zrobimy. Slowa dotrzymali -
    do tej pory, jesli chce, zeby urzadzenie sie chocby minimalnie ladowalo,
    musze wlaczyc tryb oszczedny. Z wlaczonym programem nagrywajacym widok z
    kamery i nawigacja poziom baterii spada niezaleznie od tego co bym nie
    robil. Ladowarka oryginalna Samsunga, chyba 2A. Byly tez swego czasu
    duze problemy z nawigacja Sygic, developerzy prosili o reczne slanie
    logow do nich i opisywanie problemow na ichnim forum.
    Poza tym, czy masz pewnosc, ze Stefan nie wlaczyl automatycznego
    raportowania bledow po wysypaniu sie aplikacji?
    Jeszcze jedno - jesli brak raportow tak zle wplywalby na poprawe
    dzialania aplikacji to dlaczego zawieszenia aplikacji na sprzecie
    jablkowym bylby na porownywalnym poziome jak na Androidzie? (z rok temu
    byla w sieci grafika obrazujaca jak to wyglada na przykladzie
    poszczegolnych wersji systemow).
    Posumowujac, nie mam nic przeciwko slaniu anonimowych raportow do
    developerow, tylko niech zawicha programu nie zamraza mi na ilestam
    sekund urzadzenia pozostawiajac czarny ekran i zero odpowiedzi na
    wciskanie guzikow.

  • 23. Data: 2013-03-29 16:48:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pisalem do tworcow CoPilota odnosnie znacznie wiekszego poboru pradu na

    Tu gdzies obok ktos udawadnial superniezawodnosc alfy romeo w podobny
    sposob.

> [...]
    > obrazujaca jak to wyglada na przykladzie poszczegolnych wersji systemow).

    Ta grafika musialabyc przezabawna, wobec jej wszystkoznacznosci.

> [...]
    > developerow, tylko niech zawicha programu nie zamraza mi na ilestam sekund
    > urzadzenia pozostawiajac czarny ekran i zero odpowiedzi na wciskanie

    No to ja juz zupelnie nie wiem jaki jest twoj punkt bedacy.

  • 24. Data: 2013-03-29 20:27:38
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >iphon4s i iphone5 maja te same funkcje z tym ze iphone5 jest minimalnie
    >szybszy

    Ale iphone nie ma radia FM. Co za badziew.... w usa nie sluchaja radia?

    JS

  • 25. Data: 2013-03-29 20:47:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 20:27:38 +0100, Ianus napisał(a):

    > Ale iphone nie ma radia FM. Co za badziew.... w usa nie sluchaja radia?

    Słuchają. Ale od radia FM kościół kupertyński nie może kasować swojego 30%.
    To niedopuszczalne!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2013-03-29 21:42:05
    Od: atm <...@v...pl>

    > No to ja juz zupelnie nie wiem jaki jest twoj punkt bedacy.

    Dokladnie taki jak opis powyzej.

  • 27. Data: 2013-03-30 11:15:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 19:47:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Słuchają. Ale od radia FM kościół kupertyński nie może kasować swojego 30%.
    > To niedopuszczalne!

    A od innych kasuje ?

    Bo tu Pszemol ma troche racji - jak ktos lubi radio, to lubi sluchac
    ulubionej stacji w wysokiej jakosci przez internet, nawet jak jest daleko
    :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-03-30 12:01:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Mar 2013 11:15:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bo tu Pszemol ma troche racji - jak ktos lubi radio, to lubi sluchac
    > ulubionej stacji w wysokiej jakosci przez internet, nawet jak jest daleko

    taa... Pszemol i racja ma się do siebie tak samo jak wysoka jakość i
    internet..

  • 29. Data: 2013-03-30 16:05:24
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 02:17, Pszemol pisze:

    > Jasne, a i7 jest wolniejszy od starego dobrego 386SX :-)

    Co byś powiedział na to że na starym kompie z Pentium4 Linuks Suse
    szybciej mi się instaluje niż na stosunkowo nowym dwurdzeniowym
    procesorze tego samego producenta?

    > Bynajmniej - po przesiadce chwilowej z iPhone5 do iPhone4
    > na narciarskiej wycieczce do Kanady nie mogłem uwierzyć jak
    > odczuwalnie powolny był iPhone4 w porównaniu z nowym iP5...

    No skoro ta różnica jest aż tak namacalna to ja już nie zgłaszam żadnych
    zastrzeżeń. :-)

  • 30. Data: 2013-03-30 16:39:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Slad za kulisami jest nadal sladem. Potrzebnym uzytkownikowi.

    Bzdury gadasz. Użytkownikowi nie jest potrzebny do niczego
    obraz pamięci w momencie app crash bo użytkownik nie będzie
    tego debuggował. A na dodatek za te "kulisy" nie ma dostępu.