    From: " Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto do obejrzenia na fotkach BMW i/lub Audi
    Date: Mon, 1 Aug 2011 21:16:28 +0000 (UTC)

    Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał(a):

    > każde auto możesz mieć zajechane w trupa, powrzucaj takie pytania na
    > forum bmw i audi, będziesz miał rozeznanie.
    > Co do tej A8 to ma fajny silnik - trwały V6 i praktycznie bezobsługowy,
    > jedynym mankamentem są kierownice powietrza w dolocie , które lubią się
    > rozpaść po strzale gazu, no i przepływka... Ale z tego co widzę to
    > aftamat, silnik niestety nie jest "najoszczędniejszy" 15l/100 Pb w
    > mieście to standard.

    Ok, mniej niż safrane akceptowalne :)
    czyli generalnie silnik trwały jak Volvo 2.5 ? nic nie robić i jeździć ?

    > Co do bezpieczeństwa - chcesz tym jeździć, czy się
    > rozbijać na drzewach?

    Tak, tz. jest taka opcja - ale tylko czołowo, chyba ze byłby
    potwornie niesterowny, ale to zwieszenie to nie A6 więc po
    nierównym powinno jechać.

    > Co do BMW to się nie wypowiem, gdyż się na tych autach zwyczajnie nie znam.

    Ja te nie ale chciałem zobaczyć co to jest, tylko się boje
    że tu za goło jest.

    > hehe, ta skóra w BMW jest tak zmęczona, jakby tam koń jeździł, a nie
    > człowiek :)

    przebieg 700kkm ?

    > Generalnie pośpiech twój wróg ;)

    to już testowałem, tanio może i było ale źle.
    a 6 dni temu było półdarmo safrane automat 3.0 bp... z fotelami 14 guzików i
    navi :(, tylko safrane 2 lata starsza konstrukcja, to może jakieś nowsze BMW
    czy AUDI przynajmniej będzie pełne ESP.

    pozdrawiam!