    From: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: automat vs. manual
    Date: Tue, 30 Jan 2018 21:52:57 +0100

    W dniu 30-01-2018 o 09:52, Marcin Debowski pisze:
    > Jestem odrobinę starej daty i pwenie dlatego co do zasady wrogiem
    > (powiedzmy słabym entuzjastom) automatów. Uważam, że zbyt daleko
    > posumięte ułatwienia powodują zanik umiejętności, a i kontrola nad
    > sprzętem (zakres) jest gorsza. Nie mniej fakty są takie, że poruszam
    > się praktycznie w 100% po miescie z czego przynajmniej 20% czasu w
    > korkach. Inny fakt jest taki, że nie jest dla mnie sprawą super istotna
    > aby motocykl miał pazur.
    >
    > Czy wobec powyższego jest racjonalne bronić się rękoma i nogami przed
    > automatem?
    Chuja tam starej daty - nikt nie jest starszy od Piernika :P
    Boisz sie nowosci? To nie uzywaj poki jeszcze mozna..
    a jak chcesz sprobowac to sprobuj, dzisiaj sa testowki, mozna wsiasc i
    zobaczyc czy Ci lezy czy nie.
    A jak zmieniasz biegi szybciej niz DCT to masz kontrakt w MotoGP
    conajmniej w kieszeni :>

    --
    Pozdr!
    Rogal