  • 21. Data: 2014-04-05 08:49:18
    Temat: Re: automatyczne suwaki w konsoli miksującej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 19:11:06 +0200, badworm napisał(a):
> [...]
    ideo-Controllers/Linear-Motorised-Fader-PGFM3200.asp

    > Czyli jednak zwykły potencjometr a nie enkoder. W takim razie układ jego
    > połączeń w mikserze musi być pewnie dosyć rozbudowany albo jest tylko
    > elementem sterującym (zadającym stałe napięcie). Akustyk bowiem
    > przełączał ustawienia suwaków w trakcie koncertu i żadnej różnicy nie
    > słyszałem.

    Miksery to podejrzewam ze teraz cyfrowe, wiec enkoder by pasowal.
    Ale jest potencjometr ... chyba tylko do zadawania napiecia
    sterujacego mikserem.

    J.

  • 22. Data: 2014-04-05 16:17:55
    Od: "PcmOl" <...@...com>

> [...]
    > elementem sterującym (zadającym stałe napięcie). Akustyk bowiem
    > przełączał ustawienia suwaków w trakcie koncertu i żadnej różnicy nie

    Zwykle nie przełącza się zwrotnicy pod jadącym pociągiem.

  • 23. Data: 2014-04-07 17:44:41
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 08:49:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Miksery to podejrzewam ze teraz cyfrowe, wiec enkoder by pasowal.
    > Ale jest potencjometr ... chyba tylko do zadawania napiecia
    > sterujacego mikserem.

    Takie rozwiązanie zaproponowano w Elektronice Praktycznej już ładnych
    kilka lat temu. Napięcie z potencjometrów było czytane przez procesor,
    który sterował kostką cyfrowego miksera (bodaj SSM2163).
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 24. Data: 2014-04-07 22:46:08
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 04/04/2014 07:11 PM, badworm wrote:

> [...]
    > elementem sterującym (zadającym stałe napięcie). Akustyk bowiem
    > przełączał ustawienia suwaków w trakcie koncertu i żadnej różnicy nie

    1. Nie musiałeś słyszeć:-) Mogło to iść na monitory na scenie, mogło to
    mieć wpływ na głośniki na tyle oddalone od Ciebie, że nie usłyszałbyś.
    2. Mogło to być przygotowanie do np. następnego utworu czy partii,
    puszczone w innej grupie, która nie jest 'live'. Dopiero w odpowiednim
    momencie jednym ruchem można zmienić grupę z której leci sygnał do
    wzmacniaczy mając już wszystko poustawiane i podsłuchane tak jak trzeba
    na iluśtam wejściach.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 25. Data: 2014-04-08 21:18:40
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 07 Apr 2014 22:46:08 +0200, Marek Wodzinski napisał(a):

> [...]
    > momencie jednym ruchem można zmienić grupę z której leci sygnał do
    > wzmacniaczy mając już wszystko poustawiane i podsłuchane tak jak trzeba

    Też racja, dzięki za oświecenie. Fajnie jak widać czasem dostać miejsce
    tuż obok akustyka, w niedużej sali koncertowej ośrodka kultury :)
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 26. Data: 2014-04-14 17:32:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    ols/motorized-faders-4591-624002.html

    > Ja już się na pewno nie zainteresuję i na pewno nie polecę nikomu tej
    > firmy.

    myślę ze sie pochlastają ze zgryzoty...

    paranoię da sie leczyć.

  • 27. Data: 2014-04-14 18:08:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    [...]

    ols/motorized-faders-4591-624002.html
    > myślę ze sie pochlastają ze zgryzoty...

    Zwisa mi to.

    > paranoię da sie leczyć.

    Jasne. Dlatego dziwi mnie paranoiczne ukrywanie danych przed
    potencjalnymi klientami.

    --
    Best regards,
    RoMan