  • Data: 2012-08-19 19:05:11
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-08-2012 o 20:14:45 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    napisał(a):

    > Zastanawiam się kto teraz o zdrowych zmysłach dalej marzy o polskich
    > autostradach i drogach szybkiego ruchu :)

    Kolego, rusz gdzieś w Polskę - tak z 300 km od swojego miejsca
    zamieszkania - napisz co zobaczyłeś.
    Ja gdzie nie pojadę to widzę nowe ekspresówki i wyremontowane drogi
    krajowe. Tyle co zrobiono w ostatnich 2-3 latch nie powstało przez
    poprzednie 30. Nie da się w 10 lat zrobić siatki niemieckich autostrad -
    ale to co powstało jest i tak więcej niż liczyłem.

    TG