    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <o...@l...mshome.net> <k0vhu7$2qv$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <k106p2$g89$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
    <5038a591$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <1u9qm3ba0z70b$.13us5rsttx20r$.dlg@40tude.net>
    <5038b2d0$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <qen9aajjrxgp$.e7sir364wz7l$.dlg@40tude.net>
    <5038bfcd$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    Subject: Re: autostrada szybciej
    Date: Sat, 25 Aug 2012 22:06:06 +0200

    dyskusyjnych:1wv4koupo2fgo.1bg54zmssguzh.dlg@40tude.
    net...

    > To ile proponujesz dla ciezarowki - 500 zl dziennie ?

    Nie proponuję wcale winietek dla ciężarówek.

    > I od Poznania do Warszawy tez AW ma koncesje ?

    Do Konina, dalej już państwowa i płatna wg innych zasad.

    > koncesji tak, ale szczegolowa umowa podpisana chyba duzo pozniej ?

    Zgadza się, pisiory mało co w ogóle nie upierdzieliły tego tematu.

    > No ale widzisz ile ich sie udalo zbudowac, a na reszte pieniedzy zabraklo.

    Jaką znowu resztę?
    Bo to co się opóźniło, to nie z braku kasy, tylko dupowatych wykonawców.

    > Obawiam sie ze to taka wiedza z hasel wyborczych, a rzeczywistosc jest
    > bardziej skomplikowana.

    Tak twierdzą ci, co to lubią wysokie podatki, wysokie koszty i kupę
    darmozjadów do pilnowania tych co mają płacić.

    > Oczywiscie wiesz ze w twojej ulubionej Austrii zadnych winiet na inne
    > drogi
    > nie ma, ale podatek od pojazdow jest, i trzeba 320 euro rocznie zaplacic ?

    Obstawiam, że ten w Polsce wrzucony w paliwo płacę w dużo wyższej kwocie.

    > Ale raz w roku na urlop to mozna i zaplacic na bramkach i poczekac na
    > bramkach :-)

    Po jakiego?
    Żeby więcej spalić i dłużej (z powodu postojów na bramkach jechać), a do
    tego płacić za tą przyjemność?
    Potrójny bezsens.