  • 21. Data: 2017-03-09 17:58:36
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości
    >I również mieli bardzo ważny powód, aby nie wystawić trójkąt.

    Np nie mieli. :-)
    Albo wlasnie szykowali sie go wystawic.

    >Zjechania na prawe pobocze w ogóle nie śmiem oczekiwać.

    I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

    J.

  • 22. Data: 2017-03-09 18:10:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 17:58, J.F. pisze:

    > I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

    Zderzak wcześniej sugeruje że civic pocałował w dupę poprzednika. Nie
    wygląda, żeby ich to unieruchomiło. A jeśli tak, to bez powodu.

    Shrek

  • 23. Data: 2017-03-09 19:03:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Uncle Pete pisze tak:

    > Nagranie jest moje. Jakoś nie nauczyłem się jako pierwszej reakcji
    > używać klaksonu, najpierw myślę o wybrnięciu. Zresztą w tym
    > przypadku klakson nic by nie dał. Wdepnąłęm hamulec i popatrzyłem,
    > czy mogę uciec na prawy pas. Okazał się akurat wolny, więc
    > puściłem hamulec i zjechałem na niego.

    Też bym nie trąbił, nie ma czasu. Tylko w mieście jeżdzę z ręką na
    klaksonie. Popatrzyłbym w lusterko, potem heble.

    --
    slow down school ahead

  • 24. Data: 2017-03-09 19:22:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2017 o 19:03, PiteR pisze:

    > Też bym nie trąbił, nie ma czasu. Tylko w mieście jeżdzę z ręką na
    > klaksonie. Popatrzyłbym w lusterko, potem heble.

    A ja ci powiem z praktyki że bym dał po heblach a potem na abesie odbił.
    I to niezależnie od tego czy byłoby pusto na prawym czy nie. Być może
    spojrzałbym w lusteko, ale odruchy byłyby pierwsze.

    Już raz taką sytuację przeżyłem, więc nie będę zgrywał kozaka -
    zadziałały odruchy i miałem po prostu farta.

    Shrek

  • 25. Data: 2017-03-09 19:25:31
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 15:46:58 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

> [...]
    > klakson nic by nie dał. Wdepnąłęm hamulec i popatrzyłem, czy mogę uciec
    > na prawy pas. Okazał się akurat wolny, więc puściłem hamulec i zjechałem

    Klakson pozwala tym w których przywalisz mieć szanse uciec. 2-3 sekundy to nie tak
    mało czasu i te 2-3 metry moga uratowac zycie albo kręgosłup.

    Ale tamtym debilom to w sumie nie ma co ratować. Debile i tyle...

  • 26. Data: 2017-03-09 19:29:54
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 17:58:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Np nie mieli. :-)
    > Albo wlasnie szykowali sie go wystawic.

    > I myslisz, ze tak bez powodu zatrzymali sie po lewej ?

    nawet jak unieruchomieni to nich drałuja przed zakręt machają łapami i wystawiają
    trójkąt albo przynajmniej niech zwiewaja z jezdni na pobocze anie pikniki robią
    sobie.

    Jak widze takieś unieruchomione auta na poboczu a obok jakichś ludków z papieroskiem
    to sie zastanawiam jakie są szanse na śmierć w takich przypadkach a ile jest szansy
    ze komus połamie nogi i dolna czesc kregoslupa bo "se stoi na autostradzie"

  • 27. Data: 2017-03-09 19:44:55
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2017-03-09 10:12, miumiu wrote:
    > U?ytkownik "Heraklit" <t...@h...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > Nie slyszalem o zakazie, a zmieniajacych kolo widzialem nie raz. Z prawej
    > strony samochodu to zaden problem, ale z lewej to juz bym sie bal, zwlaszcza
    > w nocy. Jesli juz to obowiazkowo trojkat, awaryjne, koszulka odblaskowa i
    > oczy dookola glowy.
    W nocy przynajmniej ruch jest mniejszy. A w dzień, przy tirach
    śmigających w odległości
    metra, jest to wyjątkowo zabawne.

  • 28. Data: 2017-03-09 19:49:59
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2017-03-09 17:58, J.F. wrote:

    > Np nie mieli. :-)
    > Albo wlasnie szykowali sie go wystawic.
    Na węźle między A1 i A4 widziałem już pewnie ze 100 wypadków. Jeżeli nie ma
    jeszcze policji to praktycznie zawsze trójkąt (jeśli jest) stoi pół metra
    za autem albo i na aucie. A wystarczy przejść 20 metrów i trójkąt by
    było widać
    z daleko. Ludzie nie mają rozumu kompletnie.

  • 29. Data: 2017-03-09 19:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >z papieroskiem to sie zastanawiam jakie są szanse na śmierć w takich
    >przypadkach a ile jest szansy ze komus połamie nogi i dolna czesc

    Ale piszesz "na poboczu".

    U nas raczej samochody nie zjezdzaja na pobocze, wiec mozna tam sobie
    spokojnie stac i palic.

    J.

  • 30. Data: 2017-03-09 19:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    >kręgosłup.
    >Ale tamtym debilom to w sumie nie ma co ratować. Debile i tyle...

    Ale nie tylko tamtych debili ratujesz, takze siebie przed grozaca
    wysoka kara.

    I nawet jesli w praktyce kara bedzie niewielka, to sie ratujesz przed
    wydatkami na adwokata :-)

    J.