  • 61. Data: 2017-03-10 12:36:51
    Temat: Re: autostrady w PL i DE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-10 o 11:04, J.F. pisze:

    > To potraktuj moj pytajnik jako emotke :-P

    To jeszcze zrób, żeby się pytajnik wyświetlał jak emota.

    P.S.
    Mam lepszy czytnik: www.ognik.com/emota.jpg i tak wyświetla mi emotki :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 63. Data: 2017-03-10 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik miumiu a...@b...pl ...

    > Znam ten bol ;) U mnie to samo, w kierunkowskazie i dwa przyciski na
    > kierownicy. Te na kierownicy ciezko sie wciskaja wiec ich nie uzywam,
    > a ten w kierunkowskazie wcisniety w panice, w silnym stresie typu
    > "gdzie jest kur...wa ten klakson" w wiekszosci przypadkow powoduje
    > jeszcze wlaczenie kierunkowskazu, albo długich :)

    To pol biedy ze niewycieraczek :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 62. Data: 2017-03-10 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Drugie auto i tak cie nie minie, jesli po chwili trojkat wystawiony
    > przestanie istniec :-)

    Mimo wszystko wole zaryzykowac zepsucie trójkąta ...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 64. Data: 2017-03-10 23:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
    > Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".

    Renault? Ci to maja pomysły...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 65. Data: 2017-03-11 00:59:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik ra...

> [...]

    Od kiedy mam klakson w kierunkowskazie nie używam.
    Daję sobie spokój na etapie - "to z której strony mam ten klakson?".
    ---
    :-) Się chyba da nauczyć jak kierunkowskazów.

  • 66. Data: 2017-03-11 15:55:44
    Od: p...@g...com

    http://m.bild.de/regional/bremen/unfaelle/drei-tote-
    bei-unfall-50800878.bildMobile.html

    Mietek pewnie wolno nie jechał do tego pechowcy nie zdążyli uciec i już 3 ofiary
    śmiertelne ...

  • 67. Data: 2017-03-13 09:26:30
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Renault? Ci to maja pomysły...

    Moje renault do tego jeszcze gada po niemiecku, to dopiero wynalazek ;)

  • 68. Data: 2017-03-13 14:53:40
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 10:40, r...@k...pl pisze:

    > Ja bym stanął lekko pod kątem, maksymalnie przytulając prawy przód do barierki.

    A samochód jak zalecasz ustawić?

  • 69. Data: 2017-03-13 17:04:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Mar 2017 14:53:40 +0100, w <oa6893$vn6$1@node2.news.atman.pl>, robot
    <a...@o...pl> napisał(-a):

    > A samochód jak zalecasz ustawić?

    Nie znam sposobu wymiany koła w jednym położeniu ciała.
    Podziel się wiedzą.

  • 70. Data: 2017-04-01 12:29:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Heraklit,

    Thursday, March 9, 2017, 9:51:41 AM, you wrote:

    > Czy na autostradach jest dozwolona wymiana koła? Jeżeli tak, to trzeba
    > poczekać na służby, by zabezpieczyły czy można przystąpić do wymiany od
    > razu nie czekając?

    Prawo jazdy za kury dostałeś?

    --
    Best regards,