  • 11. Data: 2009-04-03 21:04:20
    Temat: Re: bak mi się wyciera :(
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > jedna z niewielu zlych rzeczy ktore mozna powiedziec o jakosci w Suzuki
    > jest lakier. I niewazne czy w starszych czy nowszych modelach. Nie dosc ze
    > beznadziejnie polozony to jeszcze strasznie nietrwaly. Druga sprawa to
    > wspomniana rdza. W starszych modelach zbiornik przerdzewialy na wylot to
    > nie rzadkosc. W GS500 widzialem przynajmniej dwa takie zbiorniki, poza tym
    > VX800 i Intrudery.

    jak szukałem suzy to na to też patrzyłem. W sumie tragedii nie było, ale
    wybrałem ten, który btył najlepszy :) nie tylko pod względem rdzy w baku.
    Bo jej to prawie nie widać tam. Może dla tego, że poprzedni lał pod korek i
    tak samo zimował, a do paliwa jakieś STP co wode z paliwa wyciąga.
    Ja też czasem naleje i na razie jest git.

  • 12. Data: 2009-04-04 07:30:09
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości

    > co miałeś naklejone?

    Wrzuć w google Tank Pad.
    Folia też jest OK. Szczególnie na elementy o dziwnych kształtach lub rury
    ramy.
    Z tym, że to są sposoby: zanim. A w Twoim przypadku, to chyba najpierw
    lakierowanie, a potem dopiero zabezpieczenia.

    pozdr.
    Mystik

  • 13. Data: 2009-04-04 09:02:04
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Mystik pisze:
> [...]
    > Z tym, że to są sposoby: zanim. A w Twoim przypadku, to chyba najpierw
    > lakierowanie, a potem dopiero zabezpieczenia.

    Tank pad - to zeby nie porysowac zamkiem od kurtki.
    Na bokach to folia - najlepiej folia transportowa
    ze slabszym klejem

    Ewentualnie bagster...

    Norbi
    KFazer'03

  • 14. Data: 2009-04-04 09:07:44
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Norbi pisze:

    > Ewentualnie bagster...

    Podwoi wartosc GS500 :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-04-04 14:30:36
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tank pad - to zeby nie porysowac zamkiem od kurtki.
    > Na bokach to folia - najlepiej folia transportowa
    > ze slabszym klejem

    Są też Tank pad-y do naklejania na boki baku.
    Wygląda to wtedy tak:
    http://www.mystik.alfatel.pl/moto/1.jpg

    pozdr.
    Mystik

  • 16. Data: 2009-04-04 16:10:04
    Od: pan_luki <p...@o...pl>

    A co mozna by zrobic z bakiem wycierajacym sie od siedzenia? Czyms to
    podkleic? Chodzi o bak w Inazumie.

  • 17. Data: 2009-04-04 16:24:17
    Temat: Re: bak mi sie wyciera :(
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Czesc

    Uzytkownik "pan_luki" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    >A co mozna by zrobic z bakiem wycierajacym sie od siedzenia? Czyms to
    > podkleic? Chodzi o bak w Inazumie.

    Tylko jak kolega juz radzil - folia przezroczysta. Albo pseudo specjalna np.
    w Louisie, albo zwykla reklamowa.

    pozdr.
    Mystik

  • 18. Data: 2009-04-05 06:44:35
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Paweł Andziak" <g...@g...pl> wrote in message

    > Serio az tak slabo z lakierem w Suzuki? Moze zbiornik byl malowany przez
    > jakiegos "fachowca" i dlatego schodzi. Mialem 2 Yamahy (jedna '85, druga
    > '92), byly rysy i odpryski po tylu latach uzytkowania, ale zeby scierac
    > lakier spodniami?

    Mialem Yamahie i mialem Suzupuki. Rznily sie jakoscia wykonania.
    Uwierzylbys? Uwaga, tlumacze z Japonskiego: slowo "Suzuki" oznacza co innego
    niz "Yamaha" i od poczatku watku o tym sie tu klaruje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 19. Data: 2009-04-08 18:08:12
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "pan_luki" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    >A co mozna by zrobic z bakiem wycierajacym sie od siedzenia? Czyms to
    > podkleic? Chodzi o bak w Inazumie.

    Wlasnie lakierujemy Inazume, nie wierzylem ze poprzedni zbiornik to japonia,
    ogolem najlepsza metoda (wiem ze to spam ale nie ma stopki ;-)) jest
    poprostu calosc zabezpieczyc i polakierowac

    pozdr.

  • 20. Data: 2009-04-09 20:19:52
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał

    > Na bokach to folia - najlepiej folia transportowa

    Transparentna :)
    Dostepna np. w sklepach dla plastykow.
    Pozdr

    --