  • Data: 2011-01-24 20:43:19
    Temat: Re: bez sprzeg3a
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-24 21:38, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:33:37 +0100 osobnik zwany Kuczu
    > wystukał:

    > merda. Między zakazem posiadania a handlu walutami jest zasadnicza
    > różnica.

    Ile Ty masz lat ? Bo ja pamietam jak w latach 80 matka miala obowiazek
    wymienic posiadane dojczmarki na bony bo za dojczmarki nie bardzo jej
    chcieli sprzedac cokolwiek w Pewexie.

    I zeby nie bylo NTG to Pewex nie prowadzil sprzedazy linek sprzegla do
    Jawy i CeZety.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/