  • Data: 2011-01-24 19:34:31
    Temat: Re: bez sprzęgła
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ihkjp2$337$1@news.onet.pl...

    > wlasnie przy redukcjach bez sprzegla, przy umiejetnym wrzucaniu wyzszych
    > biegow jest to praktycznie niemozliwe.

    Przypomniałem sobie rok 82. CZ350, trasa Puławy - Jedwabno na Mazurach.
    Jakieś 350-400km. Po wyjeździe z Puław urwała się linka sprzęgła w CZ. Całą
    trasę przelecieliśmy używając sprzęgła w nodze:-) W tamtych czasach części
    do Cezetek było niewiele, no i drogie. Szkoda było kasy przeznaczonej na
    wakacje. Przejeździłem tak tydzień po mazurach i całą trasę powrotną. :-)

    --
    Grzybol