  • 41. Data: 2015-07-24 12:15:53
    Temat: Re: bezpieczeniej na autostradach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6...@p...pl.inv
    alid...
    Hello J.F.,

    >Nie wiem, jak A2, ale na A4 jest makabryczny ruch :(

    A nieprawda, skrecasz na Zgorzelec i jest maly ruch :-P

    >Na A1 do Gdańska jest luźniej niż na A4.

    To tam, gdzie pani premier musiala oglosic mozliwosc przejazdu bez
    placenia i czekania na bramkach ? :-)

    >Ale wszelkie zachowania
    >lokalsów traktujących autostradę jak przedłużenie drogi gminnej w
    >swojej wiosce - identyczne :(

    Chyba nie, bo wszak to autostrada platna - lokalsi omijaja.
    Podejrzewam, ze tirmani zajezdzaja jak zwykle, ale jak ja jechalem, to
    ruch byl akurat maly ...

    >Autostrady powinny być płatne właśnie choćby po to, żeby ruch lokalny
    >się na nie nie pchał.

    Ale dlaczego uwazasz, ze autostrady sa po to, abys tylko Ty mogl
    zapierdalac ? :-)
    Poza tym zapraszam do Wroclawia.
    Autostrada bezplatna, pelna wszelakiego ruchu, a jechac 140 mozna.
    A najwiekszy korek to do bramek :-)

    J.

  • 42. Data: 2015-07-24 12:25:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, July 24, 2015, 12:15:53 PM, you wrote:

    > A nieprawda, skrecasz na Zgorzelec i jest maly ruch :-P

    Niecałe 50km... Swoją drogą - dlaczego uparli się najpierw dokończyć
    ten odcinek a nie A18?

    > To tam, gdzie pani premier musiala oglosic mozliwosc przejazdu bez
    > placenia i czekania na bramkach ? :-)

    Tak. ALe ja jechałem w zeszłym roku za free właśnie.

    > Chyba nie, bo wszak to autostrada platna - lokalsi omijaja.

    Ale nie cała jest płatna.

    > Podejrzewam, ze tirmani zajezdzaja jak zwykle, ale jak ja jechalem, to
    > ruch byl akurat maly ...
    > Ale dlaczego uwazasz, ze autostrady sa po to, abys tylko Ty mogl
    > zapierdalac ? :-)

    Tylko ja? Raczej tylko ruch tranzytowy.

    > Poza tym zapraszam do Wroclawia.
    > Autostrada bezplatna, pelna wszelakiego ruchu, a jechac 140 mozna.
    > A najwiekszy korek to do bramek :-)

    Bramki to zuo!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2015-07-24 12:57:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...
    Hello J.F.,

    >Niecałe 50km... Swoją drogą - dlaczego uparli się najpierw dokończyć
    >ten odcinek a nie A18?

    Nie wiem, moze chcieli miec jedna cala autostrade :-)
    Ale na A18 (to jeszcze A ?) ruch podobnie maly - moze ustalili, ze to
    co jest wystarczy ...

    >Tak. ALe ja jechałem w zeszłym roku za free właśnie.

    Dziwne. Na A4 bramek nie otwierali :-)

    >Ale nie cała jest płatna.

    Czekaj - od Torunia do Pruszcza platna.
    No chyba ze Ci chodzi o ten odcinek "trojmiejski" czy obwodnice
    Torunia.

    >Tylko ja? Raczej tylko ruch tranzytowy.

    Innym to widzisz - ustawi sie znak "100" i beda zadowoleni, ze tak
    szybko mozna :-P

    >Bramki to zuo!

    Rzad/GD cie popiera. Jakby tak cale AOW objac oplata ...

    J.

  • 44. Data: 2015-07-24 13:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Wyprzedzam sobie spokojnie 140km/h lewym pasem ciąg maruderów na
    > prawym a tu wyskakuje bez kierunkowskazu chuj złamany i jedzie 110. Ma
    > lukę po prawej - nie zjedzie za żadne skarby. Na światła i klakson nie
    > reaguje.
    >
    > Tak to wygląda z mojej strony.

    Zamiast sie denerwowac, trąbić, mrugać i ogólnie podnosić poziom agresji na
    drodze - czy nie lepiej byłoby zachować nagranie wymuszenia i przesłac na
    adres mailowy komendy policji?
    Gośc dostanie mandat za wymuszenie pierwszenstwa, ty masz spokój, co prawda
    stracisz pewnie z 30 sekund zycia ale to nie pierwszy i ostatni raz...

  • 45. Data: 2015-07-24 13:03:30
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piatek, 24 lipca 2015 11:46:20 UTC+2 uzytkownik RoMan Mandziejewicz napisal:

    > Dopiero co pisalem o przysypiajacym Litwinie...

    Pisales tez, ze dla wlasnego bezpieczenstwa nalezy jechac z predkoscia
    nieosiagalna dla tira. Tylko jak to zrobic gdy zaczyna sie korek?
    Co ci goscie stojacy na koncu zrobili zle?

    > Bo trzeba naprawde sprawnego inaczej, zeby przy ostrzezeniach na kilka
    > kilometrow przed korkiem, wbic sie z pelna predkoscia i zrobic
    > mielonke.

    Po prostu trzeba miec w dupie wszystkich dokola i widziec tylko czubek
    wlasnego nosa: bo mnie sie spieszy, bo ja musze, bo nie zarobie itp.
    I to jest przyczyna wiekszosci wypadkow.

    Pozdrawiam
    MK

  • 46. Data: 2015-07-24 13:42:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, July 24, 2015, 12:57:09 PM, you wrote:

    > Nie wiem, moze chcieli miec jedna cala autostrade :-)
    > Ale na A18 (to jeszcze A ?) ruch podobnie maly - moze ustalili, ze to
    > co jest wystarczy ...

    Ale zeby nie starczają na południowej nitce...

    > Dziwne. Na A4 bramek nie otwierali :-)

    Jechałem A1... A4 jeżdżę co chwilę.

    > Czekaj - od Torunia do Pruszcza platna.
    > No chyba ze Ci chodzi o ten odcinek "trojmiejski" czy obwodnice
    > Torunia.

    Okolice Włocławka.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2015-07-24 19:23:15
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

> [...]
    > prawym a tu wyskakuje bez kierunkowskazu chuj złamany i jedzie 110. Ma
    > lukę po prawej - nie zjedzie za żadne skarby. Na światła i klakson nie

    Cyt:
    "Dla nich 140 na liczniku to za mało i siadają na zderzaku."

    Jak wyprzedzam na autostradzie ciąg samochodów to zawsze z max dozwoloną
    prędkością, ale niektórym to i tak mało.
    Tak to wygląda z mojej strony :)

  • 48. Data: 2015-07-24 22:32:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    stracisz pewnie z 30 sekund zycia ale to nie pierwszy i ostatni raz...
    ---
    Zgłaszałeś kiedykolwiek coś na policji ? Wiesz w ogóle czy można taki mandat
    wystawić ?

  • 49. Data: 2015-07-24 22:38:54
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-24 o 22:32, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Zgłaszałeś kiedykolwiek coś na policji ? Wiesz w ogóle czy można taki

    gdzieś w mediach pan polycjant się wyrażał, że
    - można
    - jeśli są przesłanki do tego aby postępowanie rozpocząć, to to robią.
    - zgłoszenie nie może być anonimowe, sprawca musi być identyfikowalny
    (widoczny numer rej) oraz podana data i godzina oraz miejsce nagrania
    - nie należy się spodziewać informacji zwrotnej o dalszych losach
    zgłoszenia poza ewentualnym wezwaniem na przesłuchanie w celu
    formalizacji dokumentacji

    a.

  • 50. Data: 2015-07-25 04:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Zgłaszałeś kiedykolwiek coś na policji ? Wiesz w ogóle czy można taki
    > mandat wystawić ?

    Pytasz, czy pytajac, sugerujesz, ze nie mozna?
    Jeżeli uważasz ze nie mozna, to czy byłbys łaskaw powiedziec, dlaczego?