    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: bilety w IC
    Date: Sat, 29 Sep 2018 12:38:51 GMT

    On 2018-09-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To akurat mozna regulowac liczba kursow.

    Nie zawsze. Raz, że przepustowość lini od strony większego popytu, dwa,
    że reputacja i umowy po stronie mniejszego.

    > Gdzies tam jeszcze jest amortyzacja torow, no ale tory juz sa ...

    A to ta sama spółka?

    > A przypomnij sobie linie Virgin - zaczeli od lotow do USA, bo tam bylo
    > sie najlatwiej wcisnac i wypracowac zysk przy niskiej cenie.
    > Wiec i BA obnizylo cene lotow do USA, az do granic dumpingu.

    Ale to nie jest podobna sytuacja :) Tu (tam), naparzają się firmy, w
    Rzeszowie firmy się lubią i patrzą jak lepiej wydoić klienta.

    > A inne kierunki nadal drogie :-)

    No.

    > Ale ja bardziej o tym
    > https://www.eurotunnel.com/uk/home/
    >
    > Tu jest dopiero orgia z cenami ... a przynajmniej kiedys byla.

    Mój DNS odmawia identyfikacji.

    --
    Marcin