  • 1. Data: 2017-07-16 13:36:31
    Temat: Re: blokada sms premium - jak wyłączyć?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,

    Telefon Galaxy S7, android 7.0
    wysyłając sms pod skrócony numer wyskoczyło mi okienko w stylu "czy
    napewno chcesz wysłać, może to być drogie". Przez przypadek kliknąłem
    nie wysyłaj i nie pytaj więcej i teraz nie wiem jak to wyłączyć.
    Zainstalowałem alternatywną aplikację do sms - ona też zadała to samo
    pytanie (ale w niej już zaznaczyłem wysyłaj), ale jak wracam do
    standardowej apki to nadal nie wysyła i nie pyta. Czytałem żeby znaleźć
    opcję w managerze aplikacji w aplikacji wiadomości lub jakiejś drugiej
    systemowej, ale nie ma tam opcji sms premium (na screenach w internecie
    taką opcję mają)Piszą o przywróceniu telefonu do fabryki - ale mnie to
    nie bawi...

    Łukasz

  • 2. Data: 2017-07-16 16:09:13
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-16 13:36, ddddddddddddd wrote:
> [...]
    > systemowej, ale nie ma tam opcji sms premium (na screenach w internecie
    > taką opcję mają)Piszą o przywróceniu telefonu do fabryki - ale mnie to

    zajrzyj w ustawienia, aplikacje i usun dane tej apki - oczywiscie usunie
    to wszystkie jej ustawienia i smsy

  • 3. Data: 2017-07-16 17:17:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 16.07.2017 o 16:09, m4rkiz pisze:

    > zajrzyj w ustawienia, aplikacje i usun dane tej apki - oczywiscie usunie
    > to wszystkie jej ustawienia i smsy

    to też wyczytałem. Zrobiłem backup smsów. Po usunięciu danych aplikacji
    smsy nie zniknęły, ustawienia też nie :/

    --
    pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2017-07-16 17:40:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-16 o 13:36, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > systemowej, ale nie ma tam opcji sms premium (na screenach w internecie
    > taką opcję mają)Piszą o przywróceniu telefonu do fabryki - ale mnie to

    Nie ważne jaki masz telefon. Istotne jaka sieć komórkowa i czy telefon
    na kartę czy może masz abonament.
    Jak telefon na kartę to Ci takiego sms-a nie wyśle jak nie masz
    wystarczających środków na koncie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-07-17 07:23:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-16 17:17, ddddddddddddd wrote:
    > to też wyczytałem. Zrobiłem backup smsów. Po usunięciu danych aplikacji
    > smsy nie zniknęły, ustawienia też nie :/

    https://forums.androidcentral.com/showthread.php?t=6
    77436&s=418c68a825c06d17a62d52ffdccb5419&p=5847862&v
    iewfull=1#post5847862

  • 6. Data: 2017-07-17 07:28:30
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.07.2017 o 07:23, m4rkiz pisze:

    > https://forums.androidcentral.com/showthread.php?t=6
    77436&s=418c68a825c06d17a62d52ffdccb5419&p=5847862&v
    iewfull=1#post5847862

    supeer :)) dzięki, zadziałało !! :)
    swoją drogą w bardzo intuicyjnym miejscu, że też wcześniej na to nie
    wpadłem :)

    Łukasz