  • 1. Data: 2014-08-13 09:27:32
    Temat: bmw "anglik"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciag
    lej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html

    Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.

    Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między wąskimi dróżkami i wszyscy
    dają "ile fabryka dała".

  • 2. Data: 2014-08-13 10:49:12
    Temat: Re: bmw "anglik"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciag
    lej-nie-zyja-trzy-o
    > soby,458663,s.html
    >
    > Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.

    A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...

    > Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między wąskimi dróżkami i
    > wszyscy dają "ile fabryka dała".

    Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(

  • 3. Data: 2014-08-13 11:15:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-08-13 09:27, twistedme pisze:
> [...]
    >

    > Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.
    >

    > Często tamtędy jeżdżę... Jedyny oddech między wąskimi dróżkami i wszyscy

    Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
    http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek
    -na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduk
    tu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html

  • 4. Data: 2014-08-13 11:16:56
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-13 10:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    lej-nie-zyja-trzy-o

    > A przeciw tym z kierownica po lewej nie jestes? Tez powoduja wypadki...

    > Cóż, wariatów ci u nas dostatek :(

    Oczywiście, że jestem, ale tu w materiale jest mowa o tym, że głównym
    powodem wypadku był brak widoczności spowodowany umiejscowieniem
    kierownicy. Jak tylko usłyszałem o możliwości legalizacji "anglików" to
    pomyślałem właśnie o takiej sytuacji.

  • 5. Data: 2014-08-13 12:07:43
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-08-13 11:15, Robson pisze:
    lej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html

    > Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
    > http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek
    -na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduk
    tu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html
    Nie ma co się rozdrabniać, zakazać samochodów! albo jeszcze lepiej
    zakazać wypadków...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2014-08-13 12:20:09
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "twistedme" <t...@o...pl> wrote in message
    > Oczywiście, że jestem, ale tu w materiale jest mowa o tym, że głównym powodem
    > wypadku był brak widoczności spowodowany umiejscowieniem kierownicy.

    jasne... powodem wypadku nie była kierownica po prawej stronie tylko bezdenna
    głupota kierowcy który wyprzedzał na łuku drogi nie widząc co ma przed sobą...
    Sam poruszałem się po Polsce anglikiem wiele razy i sprawa jest prosta albo
    widzisz i wyprzedzasz albo po prostu jedziesz wolniej a czy kierownica jest z
    prawej czy z lewej czy po środku to co ma za znaczenie? W przypadku kierownicy
    po prawej wystarczy zachowac większy odstęp i zjechać delikatnie na lewy pas
    żeby upewnić się że nic nie jedzie ale jak ktoś jeździ jakby był nieśmiertelny
    to potem są efekty. Normlany człowiek będzie po prostu mniej wyprzedzał jak nie
    ma widoczności co paradoksalnie powinno poprawic bezpieczeństwo...

    Pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2014-08-13 12:50:27
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Robson" napisał

    > Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
    > http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek
    -na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduk
    tu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html

    Słusznie, ale ja bym jeszcze zakazał filarów!

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2014-08-13 12:53:35
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał

    > http://www.tvn24.pl/wyprzedzal-bmw-na-podwojnej-ciag
    lej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html

    > Dlatego właśnie jestem za zakazem "anglików" w PL.

    Najwięcej wypadków powodują kierowcy w autach z kierownicą po lewej.
    Dlatego jestem za zakazem rejestrowania "europejczyków" w PL.

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2014-08-13 13:06:07
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-13 12:53, Hinek pisze:
    > Użytkownik "twistedme" napisał

    lej-nie-zyja-trzy-osoby,458663,s.html

    > Najwięcej wypadków powodują kierowcy w autach z kierownicą po lewej.
    > Dlatego jestem za zakazem rejestrowania "europejczyków" w PL.

    Fajnie brzmi taka demagogia... Idąc tym tropem można powiedzieć, że
    pijani powodują znacznie mniej wypadków niż trzeźwi. Pozwolisz jeździć
    bezkarnie na bani?

    O ile zapinanie pasów mnie grzeje, chcesz, nie zapinaj, Twoja sprawa.
    Jeżdżąc bez pasów nikogo nie zabijesz, a nie widząc nic podczas
    wyprzedzania jak widać można...

  • 10. Data: 2014-08-13 13:52:29

    W dniu 2014-08-13 o 11:15, Robson pisze:

    > Ja bym w ogóle zakazał sprzedaży BMW:
    > http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3537227,wypadek
    -na-ul-diamentowej-bmw-rozbilo-sie-na-filarze-wiaduk
    tu-zginal-pasazer-zdjecia,id,t.html

    Przecież badania wykazały że poruszanie się BMW jest bardzo
    niebezpieczene. Prawie tak samo niebezpieczne jak używanie komórki ;-)
    UE powinna wydać dyrektywę zakazującą sprzedawania tak niebezpiecznych
    pojazdów. ;-) Skoro można zakazać wędzenia dymem...