    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: boicie się wirusa?
    Date: Mon, 17 Feb 2020 16:46:02 +0100

    > Na grypę z Chin umrze kilka tysięcy osób

    Ja raczej myślałem o kilku milionach.
    Jak tylko usłyszałem (gdzieś w połowie stycznia), że przez 2 tygodnie
    można zarażać nie mając żadnych objawów to stwierdziłem, że nie ma
    możliwości, aby nie przechorowało 100% ludzkości.
    Tego typu epidemii spodziewam się od co najmniej 10 lat.
    Warunki do rozprzestrzeniania są coraz lepsze. Ludzie nic sobie z tego
    nie robią i latają po świecie jak opętani. Wyobrażam sobie, że mogło by
    tak być, że choroba zostanie zauważona dopiero jak już zostanie
    rozniesiona do wszystkich krajów (nawet do Korei północnej, bo tam tez
    ludzie latają).

    Jak w Gdańsku była ta katastrofa co wybuch gazu obniżył chyba 10
    piętrowy budynek o dwa dolne piętra to mając to na uwadze wybrałem, że w
    mieszkaniu chcę mieć siłę a nie gaz i myślałem, że wszyscy tak
    zdecydują. Co z tego, że nie mam gazu jak inni mają i mogą mnie wysadzić.
    Co z tego, że nie latam samolotami jak inni i tak przywleką wirusa.
    P.G.