    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ceny samochodów
    Date: Wed, 12 Jul 2017 00:08:33 +0200

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:ok3cle$qnu$1@dont-email.me
    > Nie. Jestem trzeźwy. To było "chcesz" retoryczne. Niekoniecznie do Ciebie
    > adresowane ale tak ogólnie :-) Na zasadzie "jak nie chcesz się osikać to
    > nie sikaj pod wiatr", kapujesz?

    Przecież to kurwa napisałem. Wiem, nie umiesz kliknąć w moją odpowiedź, czego wyraz
    dałes niejednokrotnie, to Ci kurwa zacytuję:

    Cykurwatytat:
    "Jeśli sprzedajesz auto, to jest ono tyle warte ile za nie
    otrzymasz...no ale nie będę drążył tutaj logiki :)"

    DRUGI Cykurwacytat:
    "Generalnie Twoje pytanie jest z zakresu
    wróżbiarstwa :) Nie można dzisiaj określić, które auto/marka za 5 lat
    wyjdzie najlepiej bo zbyt dużo jest tych marek na rynku."

    > A wracając do planów na kupowanie nowego auta na 7 lat przez ToMasza, to ma
    > to dziś jeszcze większe znaczenie gdy ktoś kupuje auto nowe na kredyt.
    > Zwłaszcza długi karkołomny kredyt na dłużej niż 3 lata, taki na 84 miechy
    > :-)

    Tego nie ma w ofercie sprzedaży wymienionego. Ktoś sprzedaje i wyznacza cenę, ktoś
    kupuje i chce wydać tyle ile mu się opłaca (nie tyle ile może, chyba że jest
    kretynem).

    > Szybko się okaże że auto Ci się znudzi po 5 latach a masz do spłacenia 2x
    > tyle ile Twój 5-6 latek jest wart i nie sprzedasz, nie zamienisz -
    > umoczysz.

    Też nie do końca. Znam momenty, że auto kupione NOWE zostało sprzedane w
    rodzinie/sąsiadowi, który z boku doglądał a marketing właściciela polegał na tym, że
    był przebiegły i ciągle chwalił jakitokurwa mega zajebisty sprzęt. Opierdolił go w
    maksymalnej cenie, no bo z Allegro to chuj wie a od handlarza to kręcone :)...no i
    sprzedał z minimalną stratą.

    > Jak przyjmą się elektryki za 2-3 lata to się może okazać że mocno, mocno
    > umoczysz kupując dziś nowego benzyniaka na kredyt.

    Wspomnij tego posta za 10 lat hasztag: #elektrykilordbluzg

    Elektryki NIE osiągną nawet 35% produkcji światowej. Wspomnij, nie pytaj teraz bo nie
    chce mi się wyjaśniać :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+