  • 1. Data: 2012-11-19 22:19:54
    Temat: chwalę się.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Sprzedałem 535d.
    Hurra!

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-11-19 22:43:29
    Temat: Re: chwalę się.
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
    > Sprzedałem 535d.
    > Hurra!

    Się nie chwal -tekejik, po dziadku, nie bity, 189k przebiegu - powinno
    pójść od ręki ;)

    Ale pewnie chcesz się zaraz pochwalić - co w zamian..? ;)

  • 3. Data: 2012-11-19 22:46:42
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    megrims wrote:
    > Sprzedałem 535d.

    to troszkę sprzedawałeś.
    Gratulacje

  • 4. Data: 2012-11-19 22:46:55
    Od: tÎż

    scobowski wrote:

    > Ale pewnie chcesz się zaraz pochwalić - co w zamian..? ;)

    Osobiście proponuję zakup Poloneza Trucka Roya. Mój egzemplarz (piękna
    sztuka) kupiłem za jedyny 1000 zł i bardzo chwalę sobie ten owoc polskiej
    motoryzacji -- ładny, szybki, komfortowy i nade wszystko -- praktyczny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-11-20 00:49:33
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
    > Sprzedałem 535d.
    > Hurra!
    Cieszysz się że sprzedałeś, czy cieszysz się że się pozbyłeś?
    Ten konkretny był coś-nie-tak, czy w ogóle to auto jest bezsensu?

    Pytam, bom od paru lat na 535d kombi napalony, ale nie mogę znaleźć
    egzemplarza, który by nie był z przystanku składany albo z dziwnymi
    problemami (jak nie skrzynia, to wtryski itp) i widać że sprzedawane bo
    już właścicielowi brakło cierpliwości i funduszy...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2012-11-20 08:06:08
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
    > Sprzedałem 535d.
    > Hurra!

    jaka to mówią człowiek cieszy się dwa razy:
    raz jak kupuje auto,
    dwa jak sprzedaje
    :)

    pozdrawiam
    marcin jan

  • 7. Data: 2012-11-20 13:40:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
    > Sprzedałem 535d.
    > Hurra!
    A nie sprzedałbyś Escorta kombi '00 w średnim stanie blacharskim? ;-)

    Maciek

  • 8. Data: 2012-11-20 17:39:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-20 08:06, Marcin Jan pisze:

    > jaka to mówią człowiek cieszy się dwa razy:
    > raz jak kupuje auto,
    > dwa jak sprzedaje
    > :)

    To ja jestem jakiś dziwny. Bo z tych co sprzedawałem, to tylko Felki nie
    było mi żal (głównie z powodu rdzy, bo w utrzymaniu to było tanie jak
    bilet miesięczny MPK na wszystkie linie w granicach miasta).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2012-11-20 20:25:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
    > Sprzedałem 535d.
    > Hurra!

    A w sumie mam pytanie. Przez lata używałem news.interia.pl.
    A teraz widzę tylko swój post, a resztę dopiero w google
    znalazłem. Wie ktoś, czy to stan tymczasowy czy raczej permanentny?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 10. Data: 2012-11-20 21:54:15
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > To ja jestem jakiś dziwny. Bo z tych co sprzedawałem, to tylko Felki nie
    > było mi żal (głównie z powodu rdzy, bo w utrzymaniu to było tanie jak
    > bilet miesięczny MPK na wszystkie linie w granicach miasta).

    Czyżby to znaczyło, że poza granice miasta bałeś się nią wyjeżdżać? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __