  • 11. Data: 2012-11-20 22:24:02
    Temat: Re: chwalę się.
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > A w sumie mam pytanie. Przez lata używałem news.interia.pl.
    > A teraz widzę tylko swój post, a resztę dopiero w google
    > znalazłem. Wie ktoś, czy to stan tymczasowy czy raczej permanentny?

    własnie też na to szukam odpowiedzi.... może ktoś poleci inny serwer do
    outlooka bo oglądanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

    uciu

  • 12. Data: 2012-11-20 22:32:18
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > własnie też na to szukam odpowiedzi.... może ktoś poleci inny serwer do
    > outlooka bo oglądanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

    news.auxilo.pl

  • 13. Data: 2012-11-20 22:34:15
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > własnie też na to szukam odpowiedzi.... może ktoś poleci inny serwer do
    > outlooka bo oglądanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

    news.neostrada.pl

  • 14. Data: 2012-11-20 23:36:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-20 21:54, R2r pisze:

    > Czyżby to znaczyło, że poza granice miasta bałeś się nią wyjeżdżać? ;-)

    Ani trochę. I nie żal mi było wytłuc ją nieco na drogach Łodzi, na ten
    przykład. Ze Stasiem P. na pokładzie. :P
    Sprawna była w pełni. Ino przeciekała tu i ówdzie, jak to Felicia. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2012-11-21 09:04:10
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 22:24:02 +0100, uciu napisał(a):

    > własnie też na to szukam odpowiedzi.... może ktoś poleci inny serwer do
    > outlooka bo oglądanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

    news.task.gda.pl

    --
    Franc

  • 16. Data: 2012-11-21 10:15:17
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Sprzedałem 535d.
    > Hurra!

    dopiero teraz?
    dobra była i cena chyba też przyzwoita, z tego co pamiętam.

    co tak dlugo, i co dalej?:-)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 17. Data: 2012-11-21 18:22:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > news.task.gda.pl

    Nie przyjmuje ruchu wszelakiego.

  • 18. Data: 2012-11-21 22:21:23
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-11-20 20:25, megrims pisze:

    > A w sumie mam pytanie. Przez lata używałem news.interia.pl.
    > A teraz widzę tylko swój post, a resztę dopiero w google
    > znalazłem. Wie ktoś, czy to stan tymczasowy czy raczej permanentny?

    http://www.killfile.pl/nntpservers.html <- sprawdź

    Ja zawsze korzystam z serwera swojego operatora.
    kiedyś news.neostrada.pl, potem news.internetia.pl, teraz z icp. Darmowe
    robią często właśnie takie hopy, że synchronizują się jak mają czas albo
    ochotę... jeśli są jeszcze jakieś ogólnodostępne..? Kiedyś ładnie
    news.icm.edu.pl i news.task.gda.pl działały..

  • 19. Data: 2012-11-21 22:34:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello scobowski,

    Wednesday, November 21, 2012, 10:21:23 PM, you wrote:

    > http://www.killfile.pl/nntpservers.html <- sprawdź

    Strona od 7 lat nieaktualizowana.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-11-21 23:15:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.11.2012 22:24, uciu wrote:

    > własnie też na to szukam odpowiedzi.... może ktoś poleci inny serwer do
    > outlooka bo oglądanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/
    >
    > uciu

    atman dziala znosnie.