  • 1. Data: 2010-11-30 15:03:20
    Temat: co to jest swieca zarowa do ogrzewania wody chlodzącej?
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Np. w silniki D5252T - 2.5TDi 140KM?

    Pzdr,
    Miki

  • 2. Data: 2010-11-30 15:10:42
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.11.2010 15:03, Miki pisze:
    > Np. w silniki D5252T - 2.5TDi 140KM?

    Nie wiem co siedzi w tym silniku, ja w Lagnunie II 2.2 dCi mam nie
    świece a grzałki, podgrzewają one płyn jak jest zimno, co ma
    przyśpieszyć nagrzewanie się silnika do optymalnej temperatury pracy.

  • 3. Data: 2010-11-30 15:40:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-30 15:10, Albercik pisze:

    > Nie wiem co siedzi w tym silniku, ja w Lagnunie II 2.2 dCi mam nie
    > świece a grzałki, podgrzewają one płyn jak jest zimno, co ma
    > przyśpieszyć nagrzewanie się silnika do optymalnej temperatury pracy.

    Wiesz - jak świecę żarową wsadzisz do cieczy to jest grzałką ;P

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2010-11-30 16:11:11
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-30 15:40, Czarek Daniluk pisze:

    > Wiesz - jak świecę żarową wsadzisz do cieczy to jest grzałką ;P

    Ja zaryzykowałbym tezę, że świeca żarowa _jest_ po prostu grzałką nie
    wiedzieć czemu nazywaną świecą. Niezależnie od tego w jakim otoczeniu
    się znajduje. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 5. Data: 2010-11-30 16:24:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Miki

    > Np. w silniki D5252T - 2.5TDi 140KM?

    Nie masz wrażenia, ze odpowiedziałeś sobie sam na własne pytanie w
    temacie?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-11-30 16:28:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    R2r napisał(a):
    > Ja zaryzykowałbym tezę, że świeca żarowa _jest_ po prostu grzałką nie
    > wiedzieć czemu nazywaną świecą.
    A świeca iskrowa "iskrownikem" :D
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-11-30 17:41:43
    Temat: Re: co to jest swieca zarowa do ogrzewania wody chlodz?cej?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-30, Miki <s...@i...eu> wrote:
    > Np. w silniki D5252T - 2.5TDi 140KM?

    A gdzie taką znalazłeś?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-11-30 18:07:36
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-30 16:28, Krzysztof 45 pisze:
    > A świeca iskrowa "iskrownikem" :D
    I pewnie od tego się cały ambaras zaczął. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 9. Data: 2010-11-30 21:37:22
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    ?
    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Np. w silniki D5252T - 2.5TDi 140KM?

    A co ma być? TO jest dokładnie to co napisałeś chociaz nie wiem czy akurat
    wystepuje w tym silniku. W wielu deislach natomiast jest.