  • 41. Data: 2011-07-12 13:19:07
    Temat: Re: co to za czesc
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jaki pacjent, taki lekarz...

    Pitu, Pitu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2011-07-12 13:50:56
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:4e1b1f9a$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin DoQ

    > Fajne, że doceniasz moje błyskotliwe riposty,

    Podobne jak riposty "mistrza ciętej riposty wujka Staszka"

    Artur(m)

  • 43. Data: 2011-07-12 17:48:33
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Max <n...@g...com> napisał(a):

    > znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze
    > rozpozna z czego to moze byc czesc .Jest tak zlamana ze moze sie wbic w
    > opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos podlozyl
    > specjalnie. tutaj jest zdjecie :
    > http://imageshack.us/photo/my-images/696/sprezynab.j
    pg/
    > pozdrawiam

    Mnie tak tylko zastanawia... nie znam zawieszenia w corsie, ale na ogol przez
    sprezyne 'cos' przechodzi, najczesciej amortyzator. Ten nadlamany zwoj ze
    zdjecia jest tak zawiniety, ze raczej nie mialby jak odpasc... raczej by sobie
    dzwonil wokol amortyzatora po peknieciu. Moge sie mylic :)

  • 44. Data: 2011-07-13 16:39:09
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "pablo eldiablo"
> [...]
    > zwoj ze zdjecia jest tak zawiniety, ze raczej nie mialby jak odpasc...
    > raczej by sobie dzwonil wokol amortyzatora po peknieciu. Moge sie mylic :)

    A no mylisz się. Zwłaszcza z tym "na ogoł". W corsie c z tyłu, amortyzator
    sobie, a sprężyna sobie.

    pozdr
    lublex

  • 45. Data: 2011-07-13 20:09:13
    Od: "Max" <n...@g...com>

    wiec wyglada ze to sprezyna sie zlamala.
    Dziekuje wszystkim.