eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco u diabła, przestał hamować ale jakoś dziwnie › Re: co u diabła, przestał hamować ale jakoś dziwnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwin
    ds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 13 May 2010 18:59:43 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co u diabła, przestał hamować ale jakoś dziwnie
    References: <4bec1600$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <4bec1600$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4bec2ffc$0$19160$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.146.180
    X-Trace: 1273769980 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19160 83.30.146.180:36730
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279883
    [ ukryj nagłówki ]

    bliippp pisze:

    > Moje podejrzenia sa nietypowe. Czy to mozliwe ze w tarczach wentylowanych
    > miedzy tarczami skorodowaly wypelnienia na tyle ze podczas hamowania tarcze
    > zginaja sie ku sobie.

    Wtedy pedał wchodziłby głębiej niż zwykle i raczej byłoby to widać. Do
    tego nie stałoby się to na całym obwodzie jednocześnie, a jedynie w
    jakimś jednym miejscu i hamulec musiałby mocno pulsować.


    U mnie podobny efekt jak u Ciebie dało nierówne promieniście zużycie
    tarcz - czyli góry i doły na tarczy były idąc od środka ku zewnętrznej
    stronie.

    Takie kasujące luz "trzymadełko" klocka dopychało klocek w stronę osi
    obrotu tarczy. Przy zaciskaniu hamulca klocek po nierówności zużytej
    tarczy przesuwał się nieco w przeciwną stronę gdzie "góry" na klocku
    miały dopasowane "doły" w tarczy. Tyle że na wykowanie tych wszystkich
    luzów już nie starczało wydajności pompy hamulcowej.

    Jak masz normalny układ diagonalny to taki efekt powinien jednak
    powodować możliwość wciśnięcia hamulca dużo głębiej niż normalnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: