-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwin
ds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 13 May 2010 18:59:43 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co u diabła, przestał hamować ale jakoś dziwnie
References: <4bec1600$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4bec1600$1@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <4bec2ffc$0$19160$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.146.180
X-Trace: 1273769980 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19160 83.30.146.180:36730
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279883
[ ukryj nagłówki ]bliippp pisze:
> Moje podejrzenia sa nietypowe. Czy to mozliwe ze w tarczach wentylowanych
> miedzy tarczami skorodowaly wypelnienia na tyle ze podczas hamowania tarcze
> zginaja sie ku sobie.
Wtedy pedał wchodziłby głębiej niż zwykle i raczej byłoby to widać. Do
tego nie stałoby się to na całym obwodzie jednocześnie, a jedynie w
jakimś jednym miejscu i hamulec musiałby mocno pulsować.
U mnie podobny efekt jak u Ciebie dało nierówne promieniście zużycie
tarcz - czyli góry i doły na tarczy były idąc od środka ku zewnętrznej
stronie.
Takie kasujące luz "trzymadełko" klocka dopychało klocek w stronę osi
obrotu tarczy. Przy zaciskaniu hamulca klocek po nierówności zużytej
tarczy przesuwał się nieco w przeciwną stronę gdzie "góry" na klocku
miały dopasowane "doły" w tarczy. Tyle że na wykowanie tych wszystkich
luzów już nie starczało wydajności pompy hamulcowej.
Jak masz normalny układ diagonalny to taki efekt powinien jednak
powodować możliwość wciśnięcia hamulca dużo głębiej niż normalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 19:06 Gabriel'Varius
- 13.05.10 19:25 bliippp
- 13.05.10 19:32 Gabriel'Varius
- 13.05.10 22:42 DoQ
- 13.05.10 22:43 J.F.
- 13.05.10 18:27 Pszemol
- 14.05.10 09:10 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=