    From: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.internet.polip
    Subject: Re: [cross] Walka prawna z atakami DDoS
    Date: Sun, 14 Sep 2014 18:39:30 +0200

    Osoba XJL napisała na pl.internet.polip:

    > Prowadzę serwery gier dla młodzieży i niestety ciągle jestem świadkiem
    > sytuacji, w której jeden niepełnoletni gimnazjalista ddosuje innego,
    > lub też ddosuje serwer. Zdarzyło mi się juz być wyproszonym z dwóch
    > kolokacji przez takie zdarzenia, aż znalazłem serwerownie, która takie
    > ataki ładnie, samodzielnie, filtruje.

    A kolejnym krokiem z Twojej strony powinno być ukrycie IP jednego
    użytkownika przed drugim. Tym sposobem nie musisz angażować niewydolnego
    wymiaru sprawiedliwości i zapewnisz sobie prewencję, której nie
    zapewnisz przez zawiadomienie do prokuratury. Do tego na głównej stronie
    komunikat, że za ddosowanie zgłaszasz sprawę na policję, parę banów i
    fikcyjny komentarz użytkownika, który rzekomo musiał zapłacić 5000zł.
    Natomiast jeśli bardzo chcesz, to możesz jeździć na przesłuchania do
    prokuratury nawet parę lat po zakończeniu pracy w tej firmie czy
    obszarze.

    Marcin Kocur