  • 1. Data: 2011-01-19 21:28:37
    Temat: czas/okres do rejestracji?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    jaki jest czas (ustawowo) od momentu podpisania umowy
    kupna/sprzedazy lub wystawienia faktury
    do wizyty w wydziale komunikacji?
    jakie sa przewidziane kary za przekroczenie w/w okresu?
    dziekuje za informacje
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-01-19 21:34:53
    Temat: Re: czas/okres do rejestracji?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Jan 2011 21:28:37 +0100 osobnik zwany sowa wystukał:

> [...]
    > lub wystawienia faktury do wizyty w wydziale komunikacji?
    > jakie sa przewidziane kary za przekroczenie w/w okresu? dziekuje za

    30 dni, masz napisane w dowodxzie rejestracyjnym
    Kary nie ma.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-01-19 21:50:20
    Od: <s...@a...pl>

    > Kary nie ma.

    Nie weszły w życie planowane jakiś czas temu wyższe opłaty za rejestrację
    dla spóźnialskich?

  • 4. Data: 2011-01-19 21:51:00
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-19 21:34, masti pisze:

    > 30 dni, masz napisane w dowodxzie rejestracyjnym
    > Kary nie ma.

    dzieki za info...
    a jesli nie zmieszcze sie w tych 30 dniach? (bez wzgledu na powod)
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 5. Data: 2011-01-19 21:54:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Jan 2011 21:51:00 +0100 osobnik zwany sowa wystukał:

    > dzieki za info...
    > a jesli nie zmieszcze sie w tych 30 dniach? (bez wzgledu na powod)

    jak pisałem nic.
    ale pilnuj 14 dni na złożenie i opłacenie PCC w skarbowym. Bo ten termin
    może boleć.

  • 6. Data: 2011-01-19 22:12:10
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-19 21:54, masti pisze:

    > ale pilnuj 14 dni na złożenie i opłacenie PCC w skarbowym. Bo ten termin
    > może boleć.

    aaaa, czyli nie WK jest ograniczeniem a US...
    od podpisania umowy/wystawienia faktury mam 14dni na
    oplacenie PCC (jesli dotyczy - w przypadku ciezarowych- nie dotyczy??)

    jaka kara za niedotrzymanie tych 14dni?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 7. Data: 2011-01-19 22:19:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Jan 2011 22:12:10 +0100 osobnik zwany sowa wystukał:

    > aaaa, czyli nie WK jest ograniczeniem a US... od podpisania
    > umowy/wystawienia faktury mam 14dni na oplacenie PCC (jesli dotyczy - w
    > przypadku ciezarowych- nie dotyczy??)
    >
    > jaka kara za niedotrzymanie tych 14dni?

    jak to ze skarbowego za podatki. teoretycznie bodaj do 5000? ale pewien
    nie jestem.

  • 8. Data: 2011-01-20 03:32:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > aaaa, czyli nie WK jest ograniczeniem a US...
    > od podpisania umowy/wystawienia faktury mam 14dni na
    > oplacenie PCC (jesli dotyczy - w przypadku ciezarowych- nie dotyczy??)

    dlaczego nie dotyczy?
    To jest podatek od "umów cywilno-prawnych" wiec nie ma znaczenia co
    kupujesz. Jesli nie masz faktury, tylko umowe K-S to bez względu na to, czy
    kupujesz pojazd czy dziewczyne sąsiada masz do złożenia deklaracje.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-01-20 10:11:48
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Wed, 19 Jan 2011 21:50:20 +0100, sympatyczna_poczta_a wrote:

    > Nie wesz?y w ?ycie planowane jaki? czas temu wy?sze op?aty za
    > rejestracje dla spóOEnialskich?

    Ale to nie żadna kara, a jedynie różnica w cenie DR.
    Zresztą, da się jeździć na umowie kilka lat, bez przerejestrowywania
    auta, ważne by OC było opłacone (i warto mieć z US wszystko :P)
    Znam takich co tak jeżdżą po 5-6 lat, kontrole policyjne mieli
    wielokrotnie i jest ok.

    --
    Martin Fox

  • 10. Data: 2011-01-20 10:29:13
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > auta, ważne by OC było opłacone (i warto mieć z US wszystko :P)
    > Znam takich co tak jeżdżą po 5-6 lat, kontrole policyjne mieli

    potwierdzam, nie ma z tym problemu :)
    (z OC też) ale ostatnio kupiłem