    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czujnik temperatury w samochodzie
    Date: Thu, 24 Jun 2010 09:52:45 -0500

    "krzysieksx" <k...@g...com> wrote in message
    news:734a9d94-5d38-4d5d-89b5-6480b4a1290d@r27g2000yq
    b.googlegroups.com...
    > Też się zdziwiłem tym nagrzewaniem się, i doszedłem do wniosku, że ten
    > model czujnika pewnie nie jest wypełniony olejem w środku, tylko ma
    > powietrze(???). Element pomiarowy nie ma dobrego połączenia cieplnego
    > z obudową, przez co sam może się rozgrzać bardzo szybko, jeśli
    > dostanie z zewnątrz prąd.

    To może zamiast kombinować oddaj ten czujnik do sklepu
    i kup czujnik innej firmy, który jest dobrze zrobiony?

    Zresztą jeśli to mowa o czujniku od wskaźnika a nie tego
    co jest podłączony do silnika, to co Ci szkodzi poczekać
    miesiąc na właściwy czujnik i zrobić naprawę porządnie,
    zamknąć temat i zapomnieć na zawsze zamiast kombinacji
    "po polsku"? Moim zdaniem ciągniesz uparcie jak koń pod
    górkę. Nie szkoda Ci życia na tego typu sprawy?